کد خبر : 33961
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 19:39

بدل قذافی همه را غافلگیر کرد

بدل قذافی همه را غافلگیر کرد

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و کلیپ‌هایی از بدل قذافی را به اشتراک گذاشتند

به گزارش آی نیوز ، مردم لیبی با دیدن فردی که شباهت زیادی به معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور دارد، غافلگیر شدند.

این فرد به دلیل شباهت زیاد به قذافی از نظر ظاهر، پوشش، عمامه و مو و همچنین ویژگی‌های صورت و حرکات دست، جلب توجه کرد. او در کلیپ‌های ویدیویی ظاهر شد در حالی که داخل خودرو دستانش را برای جمعیت حامیان رژیم سابق تجمع کرده بودند، تکان می‌داد، طوری که انگار همه احساس می‌کردند جلوی قذافی هستند.

بسیاری نیز مشتاق بودند با او عکس‌های یادگاری بگیرند. بدل قذافی که با یک نگهبان همراه بود، در میان شعارهای هواداران قذافی و حامیان رژیم سابق که شعار «زنده باد رهبر» سر می دادند، در شهر بنی ولید دیده شد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و کلیپ‌هایی از بدل قذافی را به اشتراک گذاشتند، اقدامی که نشان‌دهنده تأثیر معمر قذافی بر ذهن مردم لیبی، سال‌ها پس از مرگ وی است.

بدل قذافی همه را

بدل قذافی همه را

بدل قذافی همه را

مردم لیبی با دیدن فردی که شباهت زیادی به معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور دارد، غافلگیر شدند. این فرد به دلیل شباهت زیاد به قذافی از نظر ظاهر، پوشش، عمامه و مو و همچنین ویژگی‌های صورت و حرکات دست، جلب توجه کرد. او در کلیپ‌های ویدیویی ظاهر شد در حالی که داخل خودرو دستانش را برای جمعیت حامیان رژیم سابق تجمع کرده بودند، تکان می‌داد، طوری که انگار همه احساس می‌کردند جلوی قذافی هستند. بسیاری نیز مشتاق بودند با او عکس‌های یادگاری بگیرند. بدل قذافی که با یک نگهبان همراه بود، در میان شعارهای هواداران قذافی و حامیان رژیم سابق که شعار «زنده باد رهبر» سر می دادند، در شهر بنی ولید دیده شد. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و کلیپ‌هایی از بدل قذافی را به اشتراک گذاشتند، اقدامی که نشان‌دهنده تأثیر معمر قذافی بر ذهن مردم لیبی، سال‌ها پس از مرگ وی است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.