کد خبر : 33992
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 11:47

تسریع اجرای ۲۵ پروژه چندمنظوره ورزشی با هدف تقویت کارکردهای اجتماعی در کلانشهرها

تسریع اجرای ۲۵ پروژه چندمنظوره ورزشی با هدف تقویت کارکردهای اجتماعی در کلانشهرها

شهردار تبریز از تسریع در اجرای پروژه های چند منظوره جهت افزایش سرانه ورزشی شهر تبریز به ویژه در مناطق کم‌ برخوردار خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی و توجه ویژه به امر ورزش ارزان ترین راه کنترل آسیب های اجتماعی است.

یعقوب هوشیار صبح آدینه در بازدید از چند مجموعه ورزشی در حال اجرا در سطح شهر تبریز، اظهار کرد: توسعه زیر ساخت ها و احیای اماکن ورزشی تبریز از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری در سال جاری است.

وی با بیان اینکه تسریع پروژه‌های ورزشی از جمله احداث ۲۵ سالن ورزشی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: احداث این سالن های چند منظوره تا پایان سال باعث افزایش سرانه ورزشی و نشاط اجتماعی می شود.

هوشیار همچنین ادامه داد: اجرای سیاست های پدافند غیر عامل با پیوست مدیریت بحران از دیگر اهداف اجرای پروژه های چند منظوره ورزشی در سطح شهر تبریز است.

شهردار تبریز با بیان اینکه برنامه‌های هدفمند ورزشی، ارزان ترین راه کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، گفت: تمامی امکانات و تجهیرات ورزشی شهرداری تبریز به صورت رایگان در خدمت شهروندان است چرا که توجه به زیرساخت های ورزشی علاوه بر تامین امکانات ورزشی برای شهروندان زمینه شادابی و نشاط اجتماعی و سلامت روحی و روانی شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان را نیز تامین می‌کند.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه یکی از آیتم های قرارهای خدمت شهرداری تبریز بررسی آخرین وضعیت اماکن و برنامه‌های ورزشی مناطق دهگانه اختصاص داده شده است، خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز کلاس های تابستانی استعدادیابی ورزشی با هدف بهینه کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، والیبال، تکواندو، ژیمناستیک، کشتی، کاراته و شنا به صورت رایگان برگزار می‌کند.

هوشیار در پایان این بازدید، تاکید کرد: پروژه های ورزشی زمین فوتبال هنرستان طالقانی، استخر سونای ائل گلی و مجموعه ورزشی شهید قویدل به همراه زمین های فوتسال، والیبال و بسکتبال کوی دادگستری و زمین های مینی گلف ائل گولی در یک ماه آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهرداری تبریز از آغاز سال جاری در قالب ۵۲ هفته ورزشی اقدام به اجرای طرح‌های متنوع ورزشی از جمله “جمعه‌های ورزشی”، “تابستونتو با ورزش بساز”، جشنواره‌های ورزشی و … کرده است.

وی تشریح کرد: برنامه‌های ورزشی هفتگی شهرداری تبریز برای تمامی رده‌های سنی با هماهنگی تمامی مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز از آغاز سال جاری به صورت مستمر در حال برگزاری است.

یعقوب هوشیار افزود: شهرداری تبریز در سال های اخیر با احیای مدیریت ورزشی، گام های موثری جهت ترمیم و بهسازی اماکن ورزشی برداشته است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.