کد خبر : 34176
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 12:40

تکریم کریم مردانی آذری، پاسداشت یک عمر ساختن آینده کودکان

تکریم کریم مردانی آذری، پاسداشت یک عمر ساختن آینده کودکان

آئین نکوداشت حاج کریم مردانی آذری در تکریم یک عمر مدرسه سازی این خیّر پرکار در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار می‌شود.

آیین تکریم این چهره برجسته ملی، با مشارکت و همراهی شهرداری تبریز برگزار می شود و فرصتی برای سپاسگزاری و قدردانی از چند دهه فعالیت حاج کریم مردانی آذر و خاندان محترم ایشان در حوزه مدرسه سازی و اقدامات سراسر پر خیر و برکت در سراسر ایران است.

ویژه برنامه «تکریم کریم» همزمان با نودمین سالگرد تولد ایشان با حضور اقشار مختلف اجتماعی و فرهنگی، جامعه آموزش و پرورش استان، دانش آموزان و مدیران ارشد استان روز پنجشنبه بیستم مهرماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز برگزار خواهد شد.

برادران «مردانی آذری»، ملقب به «امپراتوران مدرسه‌سازی» از خیران نامداری‌اند که در طول دهه‌های اخیر، حاصل سال‌ها تلاش خود را در راه خدمت به مردم بخصوص کودکان صرف کردند. آنان که کودکی را در سختی گذراندند، با تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان به چنان ثروتی دست پیدا کردند که با صرف بخش اندکی از آن ده‌ها مدرسه ساختند؛ مدرسه ساختند تا انسان‌هایی دانا و توانمند و با اعتماد به نفس برای جامعه تربیت کنند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.