کد خبر : 34228
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:13

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل تبریز افتتاح شد

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل تبریز افتتاح شد

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از گام های اساسی برای توسعه زیرساخت‌های تبریز طی دو سال گذشته خبر داد.

پرویز هادی در مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل بر تلاش شورا و شهرداری تبریز برای پرهیز از شعار زدگی اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته گام های اساسی در جهت توسعه زیرساخت های مختلف تبریز برداشته شده است.

وی تصریح کرد: امروز شهروندان ۵۵ پروژه مختلف ورزشی اجرایی توسط شهرداری تبریز را می‌توانند به خوبی لمس کنند.

هادی با اشاره به به اهمیت ورزش و ضرورت توسعه آن در بین شهروندان تاکید کرد: بر اساس ماده ۶۸ توسعه زیرساخت های ورزشی وظیفه شهرداری است و شهرداری تبریز بر همین اساس طی سال جاری عملیات احداث ۲۵ سالن ورزشی جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز به پیگیری مستمر جمعه های ورزشی در سطح تبریز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۴ برنامه ورزشی توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر برگزار شده و تا پایان سال نیز ۵۵۰ برنامه ورزشی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ورزشی شهرداری تبریز نیز در این مراسم با اشاره به این که شهرداری منطقه ۴ به کارگاه ورزشی تبریز تبدیل شده است، افزود: این منطقه در بازسازی ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

میر معصوم سهرابی اضافه کرد: این ورزشگاه پس از ۵ سال رکود بازسازی شد و شهرداری منطقه ۱ نیز در این مهم مشارکت داشته است.

سهرابی ادامه داد: استخر آتش نشانی ستارخان، زمین چمن قانلی گول و زمین چمن ورزشی فرودگاه بخش دیگری از اقدامات شهرداری منطقه ۴ در این حوزه بوده که در دهه فجر تکمیل و تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی ابراز کرد: با توجه به توسعه زندگی شهرنشینی ورزش از حالت تفریح به یکی از ضرورت های زندگی شهری تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت ورزشی شهرداری تبریز در پایان سخنان خود به اهتمام مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت های ورزشی اشاره کرد و گفت: در بودجه سال جاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای این حوزه تخصیص داده شده است.

در پایان این مراسم از برادر و فرزند شهید تقی قویدل تجلیل به عمل آمد.

در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل (الغدیر ) همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ و … در محیطی به مساحت ۷۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.