کد خبر : 34298
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 13:20

طرح هوشمند سازی جمع‌آوری پسماندهای خشک با مشارکت بخش خصوصی در تبریز اجرا می‌شود

طرح هوشمند سازی جمع‌آوری پسماندهای خشک با مشارکت بخش خصوصی در تبریز اجرا می‌شود

اولین جلسه کمیته صدور و لغو مجوز جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک شهر تبریز جهت بررسی توانسنجی و ارزیابی شرکت‌های متقاضی در فراخوان برگزار شد.

این جلسه در راستای اجرایی کردن شیوه‌نامه جمع آوری هوشمند پسماند خشک توسط مجریان بخش خصوصی و انتشار فراخوان شرکت‌های فعال در این زمینه توسط کمیته تخصصی صدور مجوز برگزار شد.

در این کمیته به بررسی پیشنهادات و شناسایی مجریان بخش خصوصی (استارت آپ‌ها) حوزه جمع آوری هوشمند پسماندها که طی فراخوان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تقاضای خود را اعلام کرده بودند، پرداخته شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز در رابطه با برگزاری این کمیته، گفت: با اجرای دقیق این طرح، جمع آوری پسماند خشک به صورت هوشمند با مشارکت شهروندان عزیز شروع می‌شود.

حبیبه هراتی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، معضل و چالش پسماند به فرصت تبدیل شده و شاهد کاهش چشمگیر تولید و دفن پسماند و هم‌چنین ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها و تحقق اهداف سازمانی در حوزه مدیریت هوشمند خدمات شهری و حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه همگانی باشیم.

وی ادامه داد: توان سنجی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و برنامه‌های پیشنهادی مجریان بخش خصوصی در راستای اجرای دقیق این طرح، جزو اهداف برگزاری این جلسه بود.

طرح هوشمند سازی جمع‌آوری پسماندهای خشک

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.