کد خبر : 34412
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:30

واکنش معاون کار آذربایجان‌شرقی به اخراج کارگر نمونه

واکنش معاون کار آذربایجان‌شرقی به اخراج کارگر نمونه

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی نسبت به خبر اخراج کارگر نمونه تبریزی ۲ هفته بعد از دریافت جایزه از دست رئیس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش آی نیوز ، به نقل از فارس امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب ‌و کار وزارت صمت بیست و یکم آبان ۱۴۰۲ در نشست خبری جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از پیامکی سخن گفته که از تبریز کارگر نخبه‌ای شاغل در یکی از کارخانه های تبریز به وی زده و در آن عنوان کرده بود که ۲ هفته بعد از گرفتن نشان کارگر نمونه از رئیس جمهور اخراج شده است.

با پیگیری‌های فارس در تبریز درباره کم و کیف این موضوع، معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: این شخص در سال ۱۴۰۰ به عنوان کارگر نمونه انتخاب و از رئیس جمهور لوح دریافت کرده است.

مجید فصیحی در پاسخ به سوالی مبنی بر موقعیت کنونی این فرد نیز اظهار کرد: این فرد هم اکنون مدیر واحد تحقیق و توسعه یا همان R&D یکی از شرکت‌های مهم در شهر تبریز می باشد که حدودا یک سال بعد از انتخاب شدن به عنوان کارگر نمونه به این سمت انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: محل کار و حوزه کار این شخص با رشته تحصیلی ایشان مرتبط بوده و حتی در طول هفته دو روز در پارک عمل و فناوری مشغول به کار تحقیقاتی بوده و در حال فعالیت است.

واکنش معاون کار آذربایجان‌

واکنش معاون کار آذربایجان‌

واکنش معاون کار آذربایجان‌

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.