کد خبر : 34583
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 12:40

اجرای طرح آموزشی مدیریت علمی جمع آوری پسماند با هدف کاهش تولید

اجرای طرح آموزشی مدیریت علمی جمع آوری پسماند با هدف کاهش تولید

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۴ از آغاز اجرای طرح آموزشی مدیریت علمی پسماند با هدف کاهش تولید پسماند شهری در مدارس این ناحیه خبر داد.

مهدی پاکیزه در دبیرستان زهرا مردانی آذر با اشاره به اهمیت نوع جمع آوری پسماند شهری گفت: در مدارس سطح ناحیه نمایندگان آموزش مدیریت و جمع آوری پسماند انتخاب می کنیم.

او ادامه داد: بسته آموزشی جمع آوری پسماند شهری در اختیار این رابطین قرار می گیرد.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۴ با اشاره به اهمیت جمع آوری اصولی پسماند اشاره کرد و افزود: با افزایش آگاهی و فرهنگ شهروندان در جمع آوری صحیح و علمی پسماند، گام بلندی برای حرکت در مسیر ارتقا سلامت اجتماعی و محیط زیست محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا طرح تفکیک زباله از مبدا را در مدارس با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با جدیت پیگیری می‌کنیم.

پاکیزه به خدمات ارائه شده در ۳۲ مدرسه سطح این ناحیه اشاره کرد و گفت: ۲ دانشگاه و ۳۰ مدرسه در حوزه ناحیه ۳ منطقه ۴ وجود دارد که خدمات گسترده ای به این مدارس ارائه می دهیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز در این نشست به مظلوم واقع شدن محیط زیست در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم و با یک هم افزایی در جهت نجات آن گام برداریم.

هراتی به اهمیت بالای مدرسه و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مهارت کسب شده توسط دانش آموزان در زندگی اجتماعی تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اظهار کرد: اگر آغاز طرح ملی و هوشمند تفکیک از مبدا از مدارس اتفاق بیفتد یقینا در جامعه نهادینه خواهد شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.