کد خبر : 34648
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 11:43

اصلاح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری در ردیف‌های جاری و عمرانی

اصلاح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری در ردیف‌های جاری و عمرانی

لایحه شهرداری تبریز در خصوص اصلاح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ در ردیف های جاری و عمرانی بودجه مصوب شهرداری تبریز به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امروز در یکصد و شصت و پنجمین جلسه این شورا به اصلاح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ در ردیف های جاری و عمرانی بودجه مصوب شهرداری تبریز رای مثبت دادند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز این لایحه را شامل دو بخش عنوان کرد و گفت: بخش اول این لایحه مربوط به افزایش بودجه جاری معطوف به افزایش پرداخت کارکنان با ۴۵۰ میلیارد تومان بوده و شامل افزایش دستمزد و حقوق از ابتدای سال و معوقات که از امسال اجرایی شده ولی از ماه هفتم سال گذشته باید محاسبه شود.

علی نوای باغبان افزود: بند دوم لایحه عمرانی بوده و شامل افزایش و حذف ردیف های عمرانی است که برخی ردیف های جدید اصافه شده است.

در نهایت مقرر شد افزایش بودجه جاری در سال ۱۴۰۲، از محل کاهش و یا تعدیل پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز تامین شود. این موضوع از ردیف پروژه‌های عمرانی شهرداری مرکز و مشخصا پروژه شهرک جوانان، پارک بزرگ و تملک سطح شهر شامل ۴۵۰ میلیارد تومان جهت اصلاح بودجه و پرداخت معوقات صورت می گیرد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.