کد خبر : 34680
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 12:26

نصب تجهیزات کنترلی بر روی ناوگان زمستانی شهرداری الزامی است

نصب تجهیزات کنترلی بر روی ناوگان زمستانی شهرداری الزامی است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از الزام مناطق دهگانه نسبت به نصب تجهیزات کنترلی بر روی ماشین آلات ناوگان تجهیزات زمستانی خبر داد.

پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب گفت: در راستای نظارت بر نحوه فعالیت و میزان عملکرد تجهیزات زمستانی در مواقع بارش برف و انجام عملیات، تجهیزات کنترلی از قبیل جی.پی.اس در ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز نصب می شود.

عباس نژاد اظهار کرد: در کنار ضرورت نصب تجهیزات کنترلی در ماشین الات زمستانی توجه به وجود چراغ های خطر و فلاشر در این تجهیزات نیز ضروری است تا از بروز تصادفات احتمالی در مواقع انجام عملیات جلوگیری شود.

وی افزود: تکمیل سیستم های محلول پاشی و یخ زدایی تمامی مناطق دهگانه مورد تاکید شهردار تبریز است و در این راستا تهیه و تکمیل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز از جمله پمپ های پاشش محلول، تجهیزات کنترلی و… در تمامی مناطق ضروری است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار کرد: همراهی و همدلی شهروندان تبریزی با خادمان خود در حوزه خدمات شهری ضامن داشتن شهری پاک و تمیز بوده و همین همراهی شهروندان است که تبریز را در زمینه تنظیف و پاکیزگی زبانزد کرده است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.