کد خبر : 34703
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 6:06

تعطیلی مدارس تبریز و آموزش غیرحضوری

تعطیلی مدارس تبریز و آموزش غیرحضوری

آی نیوز : الناز عباسی – اطلاعیه فعالیت غیرحضوری مدارس شهرستان تبریز روز شنبه در ساعتی از شب منتشر شد که کمتر کسی بیدار بود .

به گزارش آی نیوز، همین امر باعث شده بود که صبح روز شنبه علی رغم اعلام تعطیلی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس حضور یابند.

در این اطلاعیه به درستی اعلام شده بود که، با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می باشد.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده بود که امتحانات لغو و برنامه ی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بارش شدید برف و سرما طبیعتا جز موارد بحرانی است که باید مد نظر باشد و در این مواقع اطلاع رسانی بموقع می تواند بسیار مفید باشد.

در کنار این قضیه نحوه آموزش غیر حضوری هم آنچنان که باید و شاید جا نیفتاده است و به نظر می رسد باید بیش از پیش در این زمینه کار شود.

بر خلاف سالهای قبل از کرونا خوشبختانه به مدد آموزش غیر حضوری در مواقع تعطیلی های ناخواسته دانش آموزان کمتر از درس و مشق عقب می مانند .

اما به نظر می رسد هنوز این شیوه آموزشی جای خود را در بین خانواده ها و طبیعتا دانش آموزان باز نکرده باشد.

دانش آموزان آینده سازان این سرزمین هستند و طبیعتا هر اندازه که در توان هست باید برای آموزش بهتر آنان و آماده سازی شان برای بر عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی توسط آنان بکار ببریم.

طبیعتا پرورش نسل های آگاه، توانمند ، نواندیش، با انگیزه و متکی به خود می تواند آینده کشور و شهرمان را بیمه کند.

این در صورتی محقق خواهد شد که جایگاه آموزش و نهاد آموزشی در کشور بیش از پیش تقویت شود.

 

تعطیلی مدارس تبریز ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.