کد خبر : 34759
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 12:59

رضایت ۷۲ درصدی شهروندان تبریز از محلول پاشی و برف‌روبی اخیر معابر

رضایت ۷۲ درصدی شهروندان تبریز از محلول پاشی و برف‌روبی اخیر معابر

طبق نتایج یک نظرسنجی از عملکرد اکیپ‌های برف‌روبی و محلول‌پاشی خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز پس از بارش سنگین برف اخیر، ۷۲ درصد شهروندان رضایت نسبی داشتند.

این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با طرح سوال “عملکرد اکیپ های برف روبی و محلول پاشی شهرداری پس از بارش برف اخیر را چگونه ارزیابی می کند؟ الف) خوب ب) قابل قبول ج) متوسط د) ضعیف” و از طریق شبکه‌های مجازی مطرح شد، ۲۷ هزار و ۱۶۲ نفر شرکت کردند.

طبق نتایج بدست آمده در مجموع آراء ۴۰ درصد گزینه خوب، ۱۲ درصد گزینه قابل قبول، ۲۰ درصد گزینه متوسط و نهایتا ۲۸ درصد با انتخاب گزینه ضعیف اظهار عدم رضایت کردند.

بنا به گفته معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری، طی بارش اخیر برف در تبریز که منجر به تعطیلی مدارس در شیفت صبح و تاخیر دوساعته شروع به کار ادارات شد، از ساعات اولیه بارش و به دنبال اعلام پیش بینی‌های هواشناسی، نیروهای زحمتکش خدمات شهری در آماده باش بوده و اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل تردد شهروندان را انجام دادند.

پرویز عباس نژاد در این خصوص افزود: بر اساس اولویت‌بندی‌های موجود ابتدا محلول پاشی و برف‌روبی معابر اصلی به صورت شبانه انجام و سپس معابر فرعی مدنظر قرار گرفت.

گفتنی است؛ دلیل نارضایتی ۲۸ درصد شهروندان نیز می‌تواند در خصوص برف‌روبی از محلات و معابر فرعی باشد که با توجه به وسعت شهری، امکان اقدام در ساعات اولیه بارش ممکن نیست و حل این مشکل نیازمند مشارکت شهروندان است.

صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، شهریار، بیداری آذربایجان، شمس‌نیوز، یازاکو، تبریز سیاست، تبریزخبرلری، اخبار اول، عصر تبریز، آوای تبریز، سون خبر، فصل نیوز، چالش روز، صنعت خبرلری، اخبار فردا و احرار سوال نظرسنجی را به اشتراک گذاشته بودند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.