کد خبر : 3478
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 5:22

موفقیت پروژه حمید، مرهون پشتوانه‌های مطالعاتی عمران شهری

موفقیت پروژه حمید، مرهون پشتوانه‌های مطالعاتی عمران شهری

شهردار تبریز، تقاطع غیرهمسطح حمید را نماد بارز همت عمرانی مدیریت شهری تبریز خواند و گفت: حرکت پرشتاب شهرداری تبریز در حوزه عمران و سازندگی شهر، همچنان تداوم خواهد داشت.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح حمید با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه نفیس و کم‌نظیر، با ویژگی های خاص معماری و زیبایی، همراه بوده و با در نظر داشتن حجم و وسعت ساختاری پروژه، دستاورد ارزشمندی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: ضرورت طراح و اجرای پروژه حمد در سه سطح، نکته‌ای است که با در نظر داشتن نیازسنجی‌های مربوط به حجم تردد این مسیر، قطعا در آینده، بیشتر بارز خواهد بود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: موفقیت پروژه حمید چه از نظر جلوه ظاهری و چه از نظر نقشی که در روان‌سازی ترافیکی شهر خواهد داشت، مرهون پشتوانه‌های مطالعاتی است.
وی با بیان این که افتخار می کنیم که یکی از اقدامات ماندگار عمران شهری، به نام شهید حمید باکری، مزین شده است، گفت:  ایده‌های عمرانی شهرداری تبریز با برخورداری از نیازسنجی‌های لازم، تحول اساسی در چهره شهر را هدف گرفته و با اتکا به همدلی و همزبانی ارزنده‌ای که در بخش‌های مختلف اجرایی شهر، حاکم است، همچنان تداوم خواهد داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.