کد خبر : 34803
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 11:58

همدلی اصحاب فرهنگ و هنر تبریز برای آزادی مادران دربند به بار نشست

همدلی اصحاب فرهنگ و هنر تبریز برای آزادی مادران دربند به بار نشست

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از ثمربخشی همراهی اهالی فرهنگ و رسانه و خیران تبریزی برای آزادی مادران دربند جرائم غیرعمد خبر داد.

امیر نصیربیگی با قدردانی از همراهی صورت گرفته در اثر برنامه اظهار داشت: این رویداد که به همت شهرداری تبریز و همراهی ستاد دیه استان، شورای اسلامی شهر، مناطق دهگانه، سازمان سیما منظر، اصحاب فرهنگ و هنر تبریز موجب جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، برای آزادی مادران دربند تبریز گلریزان شد.

نصیربیگی افزود: همچنین از سوی شهردار تبریز ۲۰۰ میلیون تومان به برکت میلاد بزرگ بانوی عالم حصرت فاطمه زهرا (س) جهت اختصاص به آزادی زنان زندانی مصوب شده که در اختیار ستاد دیه قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، این امر موجبات آزادی یکی از زندانیان زن واجد شرایط بعد این برنامه را فراهم آورده تا شاهد حضور ایشان در کانون گرم خانواده باشیم.

وی با قدردانی از اهتمام ستاد دیه برای رفع مشکلات افراد دارای جرائم غیرعمد افزود: همچنین طبق اعلام ستاد دیه استان دیگر نفراتی که در این خصوص پرونده ایشان در حال پیگیری است، به امید خدا شاهد رهایی ایشان هم خواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط پرونده سایر مددجویان، زمینه ازادی آنها را از زندان فراهم آورد.

وی، ضمن قدردانی از همراهی ارزشمند ستاد دیه و هنرمندان و فعالان اجتماعی و خیران همیشه همراه، خواستار استمرار چنین فعالیت هایی در خصوص مشارکت های مردمی شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.