کد خبر : 3482
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 6:43

چهارگوشه شهر، شاهد فعالیتهای پرنشاط عمرانی است

چهارگوشه شهر، شاهد فعالیتهای پرنشاط عمرانی است

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حرکت‌های درخشانی که در دو سال گذشته در تبریز و توسط شهرداری انجام گرفته است محصول عمل و تصمیم آگاهانه مردم تبریز است .

به گزارش آی نیوز، دکتر احتشام حاجی پور در مراسم بهره برداری از پل سه سطح شهید حمید باکری با اعلام این مطلب اظهار داشت: مردم تبریز افراد کاردان و متخصصی را برای حضور در شورا انتخاب کرده اند و اگر افراد کاردان انتخاب نمی شد کارها با این سرعت و کیفیت در شهر جلو نمی رفت .
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شهردار تبریز مدیری توانمند مجرب و عاشق تبریز است،  گفت: اعضای شورا و شهردار در اول شروع دوره چهارم شورا به مردم قول داده بودیم تبریزی را که آباد بود را آبادتر و زیباتر نماییم و در این راستا بسیجی وار حرکت  می نماییم .
حاجی پور افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که به خواست ها و انتظارات مردم جامه عمل بپوشانیم از همین ور می بینید که در چهارگوشه شهر فعالیتهای عمرانی وسیعی با نشاط و تکاپوی تمام، در حال انجام است.
وی با اعلام اینکه خدمت به مردم مقدس است و ما به نوکری این مردم شریف افتخار می کنیم گفت: در هفته دولت خوشحالم بگویم که اتحاد وهمراهی و همدلی استاندار، معاونان تلاشگر وی و سایر مسئولان استانی با شهرداری و شورای شهر باعث شکوفایی و توسعه شهر تبریز می شود .
رئیس شورای اسلامی استان در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان در فعالیتها تابع اوامر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای و گوش به فرمان ایشان هستیم، گفت: مردم ما شایسته خوب زندگی کردن هستند و در این راستا از رئیس جمهور محبوب تشکر می کنیم که با تدبیر خود فضای مناسبی را برای خدمت در کشور رقم زده اند .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.