کد خبر : 34856
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 11:56

تداوم اجرای طرح جامع آموزش ایمنی در بیمارستان‌های تبریز

تداوم اجرای طرح جامع آموزش ایمنی در بیمارستان‌های تبریز

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی تبریز از تداوم اجرای جامع آموزشی بیمارستان های تبریز توسط اداره آموزش این سازمان خبر داد.

سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اهمیت رویکرد این سازمان برای تداوم آموزش علمی و عملی در مراکز درمانی گفت: آموزش کادر مراکز درمانی به دلیل وجود شرایط کاری خاص، نیازمند ارایه آموزش عمومی ایمنی و خاص محیط درمانی است که با بهره مندی از مربیان ایمنی سازمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: برنامه جامع آموزشی این سازمان در بیمارستان ها شامل آموزش علمی دانش ایمنی مرتبط و آشنایی بیشتر با انواع خطرات احتمالی و نحوه پیشگیری از وقوع حوادث و شکل صحیح مقابله با آن است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: آموزش عملی در این کارگاه های آموزشی،شناخت و بکارگیری مناسب تجهیزات اطفاء حریق و به ویژه کپسول های اطفاء حریق است که برنامه آموزش ایمنی مناسبی برای کسب دانش و تجربه شرکت کنندگان است.

وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی با دانش اصول و مبانی حریق آشنا و اطلاعات جامع و کافی در حوزه ایمنی کسب می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در خاتمه، فعالیت مستمر اداره آموزش را در برگزاری کارگاه های مختلف ایمنی بیمارستان های تبریز ستود و تداوم و اجرای کلاس های آموزشی دوره های پیشرفته مراکز درمانی را گامی به سوی ایمنی دانست.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.