کد خبر : 3517
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 6:34

شکوفایی فضای سبز تبریز و ارتقای زیبایی شهر با برنامه ریزی ویژه برای دو سال آینده

شکوفایی فضای سبز تبریز و ارتقای زیبایی شهر با برنامه ریزی ویژه برای دو سال آینده

 شهردار تبریز اعلام کرد که در برنامه ریزی های شهرداری برای دو سال آینده، اولویت به طرح های فضای سبز و زیباسازی شهر اختصاص خواهد یافت.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در توضیح این خبر افزود: طی دوسال گذشته، عمده برنامه های اجرایی شهرداری، منحصر به پروژه های عمرانی و ترافیکی بود که این امر ، بر اساس نیاز های شهر به اجرای این پروژه ها و احداث برخی طرح های عمرانی صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون دیگر کمتر تقاطعی در شهر وجود دارد که از یک روگذر یا زیر گذر بی بهره باشد و ما در آن جا گره ترافیکی داشته باشیم و این امر، در نتیجه اولویت دادن شهرداری به پروژه های عمرانی و ترافیکی است.
شهردار تبریز در ادامه گفت: اما برنامه ریزی شهرداری در سالهای آتی متفاوت خواهدبود؛ به این ترتیب که اولویت برنامه های اجرایی شهرداری، به طرح های زیباسازی محیط شهر و فضای سبز اختصاص خوهد یافت.
دکتر نجفی، داشتن محیطی سرسبز و زیبا در شهر را، از مطالبات بر حق شهروندان دانست و گفت: زیبایی یک شهر با سلامت روحی و آرامش روانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و این ضرورت، زمینه برنامه ریزی ما در حوزه های زیباسازی و فضای سبز برای  دو سال آینده است.
وی اظهار امیدواری کرد در پایان دور چهارم شورای شهر و با اجرای این یرنامه ها، تبریز به شهری آباد، زیبا و سرسبز تبدیل شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.