کد خبر : 35259
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 12:48

راه اندازی سومین کارخانه آسفالت تبریز

راه اندازی سومین کارخانه آسفالت تبریز

مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از آغاز عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات سومین کارخانه تولید آسفالت خبر داد.

آی نیوز- جلیل ابهری گفت: از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عملیات نصب تجهیزات دستگاه سومین کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز با قابلیت تولید ۱۶۰ تن آسفالت در هر ساعت آغاز شد.

وی افزود: پیرو مساعدت های شهردار کلانشهر تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، سازمان عمران نسبت به خرید یک دستگاه کارخانه با تولید ۱۶۰ تن در ساعت اقدام کرد و در همین راستا عملیات اجرایی فونداسیون تکمیل و کارخانه ۱۶۰ تنی با تمامی تجهیزات آغاز شده است.

ابهری اظهار کرد: طی جلساتی که با نمایندگان شرکت توزین گر به عنوان سازنده کارخانه آسفالت داشتیم، اکیپ نصب تجهیزات در محل کارخانه مستقر بوده و از امروز مراحل نصب و راه‌اندازی را آغاز و همزمان با عملیات نصب و راه اندازی و جهت تسریع در بهره برداری، مراحل اخذ مجوز زیر ساخت ها از قبیل تامین برق و گاز نیز پیگیری می شود.

جلیل ابهری در ادامه از ایجاد مجتمع شماره ۲ آسفالت نیزتصریح کرد: انتقال و نصب کارخانه ۱۲۰ تنی طی سال آتی عملیاتی می شود و این کارخانه به عنوان کارخانجات تولیدی آسفالت شماره دو سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز واقع در اتوبان شهید مهدی باکری در غرب تبریز خواهد بود .

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری همچنین اعلام کرد: در مورد محل نصب کارخانه ۱۲۰ تنی، بخش اعظمی از محل مجتمع حصار کشی صورت گرفته و علاوه بر مراحل حصارکشی، احداث دیوار سنگی محل نصب کارخانه ۱۲۰ تنی تکمیل شده که عملیات احداث ساختمان های مجاور به عنوان مرکز کنترل و نگهبانی در حال برنامه ریزی جهت اجراست.

مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از آغاز عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات سومین کارخانه تولید آسفالت خبر داد.

انتقال و نصب کارخانه ۱۲۰ تنی طی سال آتی عملیاتی می شود و این کارخانه به عنوان کارخانجات تولیدی آسفالت شماره دو سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز واقع در اتوبان شهید مهدی باکری در غرب تبریز خواهد بود .

راه اندازی سومین کارخانه راه اندازی سومین کارخانه ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.