کد خبر : 35291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 20:33

پیام تبریک شهردار تبریز به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده و سرکنسول‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان هوشیار

پیام تبریک شهردار تبریز به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده و سرکنسول‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان هوشیار

شهردار تبریز با صدور پیامی خطاب به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سرکنسول‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: بهار فصل تسبیح خداوند متعال و خضوع درختان در برابر اوست و نوروز پیام آور مهربانی و شادی و شروعی تازه است.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروزی خاطرنشان کرد: عید نوروز باستانی و لبخند تازه گلهای بهاری را به شما و همه شهروندان محترم ‌تبریک می گویم و امیدوارم در این رستاخیز طبیعت شاهد افزایش ارتباطات و همکاری های دو جانبه بین شهرهای دوست تبریز و خواهر خوانده باشیم .

هوشیار در پایان اظهار امیدواری کرد: برای شما و خانواده محترمتان دنیایی سرشار از آرامش و شادی و سلامتی همیشگی و موفقیت های مستمر آرزومندم.

تبریز تاکنون با ۱۴ شهر پیوند خواهر خواندگی و دوستی دارد و پیام تبریک عید نوروز امسال به شهرداران ۱۲ شهر اعم از استانبول، آنکارا، قارص، ارزروم، خجند، باکو، گنجه، ازمیر، بورسا، قونیه، قازان و غازی آنتپ ارسال شد.

پیام شهردار تبریز به مناسبت عید باستانی نوروز همچنین به ۳ تن از دبیران کل سازمان های بین المللی اعم از دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، دبیرکل سازمان OWHCو دبیرکل منطقه ای سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی (uclg-mewa) ارسال شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.