کد خبر : 35298
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 14:29

بازدید ۴۰ هزار نفری از موزه‌های شهرداری تبریز

بازدید ۴۰ هزار نفری از موزه‌های شهرداری تبریز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی و شهروندان از مجموعه موزه های شهرداری تبریز از روز ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین خبر داد.

امیر نصیربیگی با اعلام این مطلب افزود: موزه شهر در عمارت ساعت و نمایشگاه صنایع دستی این مجموعه میزبان بیش از ۱۸ هزار بازدیدکننده در این مدت بوده و پر رفت و آمدترین مجموعه خانواده شهرداری محسوب می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جهت رفاه حال و رضایت گردشگران نوروزی و شهروندان محترم تبریزی، افزود: موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه استاد شهریار، خانه موزه علی موسیو، موزه فوتبال، موزه مشاغل در یخچال صادقیه و خانه تاریخی نیکدل همه روزه میزبان حضور بازدیدکنندگان محترم قرار دارند.

به گفته وی، حضور مستمر اتوبوس‌های گردشگری برای جابجایی و عبور و مرور و راهنمایی مهمانان در دو نوبت صبح و عصر موجب تسهیل این امر شده و از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان از این اماکن و دیگر فضاهای تاریخی و فرهنگی شهرمان بودیم.

شهرداری تبریز با در اختیار داشتن موزه های مختلف بخشی از جاذبه‌های گردشگری تبریز در حوزه موزه داری را به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است، با توجه به آغاز پویش “نوروز تبریز” عموم گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی می توانند با تگ کردن عکس های یادگاری به اینستاگرام @farhangtbz و یا ارسال به نشانی ایتای @farhangtbz_admin خود از تبریزگردی های نوروز، در پویش همراه با نوروز شرکت کنند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.