کد خبر : 3572
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 5:15

گرامیداشت هفته دفاع مقدس مأموریت مهم سازمان بسیج شهرداری تبریز

گرامیداشت هفته دفاع مقدس مأموریت مهم سازمان بسیج شهرداری تبریز

 سومین جلسه شورای هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان بسیج شهرداری تبریز، در نشستی متشکل از نمایندگان سپاه و مسئولین واحدهای تابعه سازمان بسیج آخرین مباحث مربوط به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس و تصمیم گیری های نهایی در این خصوص، همچنین هماهنگی های لازم در پیشبرد اهداف سپاه استان و عملیاتی کردن ابلاغیه ها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هماهنگی برنامه رژه، پیاده روی ائل گلی، برگزاری نمایشگاه و تدارک مقدمات لازم نسبت به برگزاری این برنامه ها از جمله سرفصل های مطروحه در این جلسه بود. مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در این نشست بر نقش سازمان و عوامل آن اهمیت حضور بسیج شهرداری در کنار دیگر عوامل اجرایی این برنامه ها را پر اهمیت خواند.
 احمد زارعی گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس را مهم ترین مأموریت بسیج بویژه سازمان بسیج شهرداری تبریز دانست و گفت: ورود سازمان بسیج در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را افتخار بزرگی برای همکاران سازمانی دانست.
 در این جلسه همچنین بر نقش سازمان آرامستانها و گلزار شهدای شهرداری تبریز تأکید شد و با مسئولین و معاونین آن سازمان جهت غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا هماهنگی های لازم به عمل آمد. در این نشست مقرر شد یگان ها مسئولیت همه نیروهای تحت امر را بر عهده بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.