کد خبر : 36214
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 11:48

پروژه انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه اجرا شود

پروژه انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه اجرا شود

 فرمانده سپاه عاشورا، احیای دریاچه ارومیه را دومین مطالبه مردم دانست و گفت: پیشنهاد ما اجرای پروژه انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه است که البته نیاز به پروژه های پمپاژ کلان دارد اما در استان، کارخانجات تولید پمپ داریم که می توانند در این خصوص کمک کنند.

آی نیوز-  اصغر عباسقلی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به دو ماموریت ویژه سپاه اظهار کرد: ماموریت سپاه این است که در دستی سلاح و در دست دیگر قرآن به دست داشته باشد. سپاه در امور مسائل دفاعی در کنار سایر ارگان ها وظیفه تامین امنیت را عهده دار بوده و در امور فرهنگی نیز در قبال امور اجتماعی، مذهبی و فرهنگی احساس مسئولیت می کند.

مشخص نبودن زمان و چگونگی انتقام از اسرائیل، موجب نگرانی دشمنان شده است
فرمانده سپاه عاشورا در خصوص اقدام ایران و سپاه در قبال حوادث اخیر همچون ترور شهید هنیه گفت: همین انتظار کشیدن دشمن برای عملیات انتقام، یک نوع حالت روانی در بین آنان ایجاد می کند و دائم در اضطراب و نگرانی به سر می.برند که این عملیات روانی شاید مهم تر از عملیات نظامی باشد.

ماموریت سپاه در انتخابات، افزایش مشارکت است
فرمانده سپاه عاشورا در خصوص همکاری این نهاد با دولت گفت: در طول تاریخ و در تمامی دولت‌ها، سپاه همکاری خوبی داشته و فعالیت‌های امنیتی، دفاعی، اجتماعی و فرهنگی منوط به دولت خاصی نبوده است چرا که سپاه باید در راستای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کند.عباسقلی‌زاده ادامه داد: هم اکنون نیز رویکرد سپاه همچون ریاست جمهوری‌های قبلی، همکاری صددرصد با دولت است.

ضرورت ورود دولت به پروژه شرکت مس آذربایجان
وی با بیان انتظارات مردم استان از دولت گفت: شرکت مس آذربایجان در دوره ریاست جمهوری قبلی مطرح شده اما به طور کامل عملیاتی نشد. از دولت انتظار می رود که در این زمینه ورود کرده و زمینه فعالیت را برای اقتصاد استان بیش از این فراهم کند.

پروژه انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه اجرا شود
فرمانده سپاه عاشورا، احیای دریاچه ارومیه را دومین مطالبه مردم دانسته و گفت: پیشنهاد ما برای احیای صددرصدی دریاچه ارومیه، اجرای پروژه انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه است که البته نیاز به پروژه های پمپاژ کلان دارد اما در استان، کارخانجات تولید پمپ داریم که می توانند در این خصوص موثر باشد.

سپاه به دنبال حمایت از رشته ورزشی خاصی نیست
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه در مورد تیم تراکتور نیز گفت: ۱۰ سال پیش عهده‌دار این تیم بودیم اما به دلیل هزینه‌های بالا، به خریدار بخش خصوصی واگذار شد. ضمن آنکه سپاه به دنبال حمایت از رشته ورزشی خاص و نادیده گرفتن دیگر ورزش ها نیست.
وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه در امور ورزشی مشارکت دارد و تجهیزات و اماکن ورزشی خوبی نیز در استان ایجاد شده است.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.