کد خبر : 5822
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 8:28

۱۱۶۰ ساعت خدمات رسانی رایگان متر

۱۱۶۰ ساعت خدمات رسانی رایگان متر

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه گفت : در شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ قطارشهری تبریز ۱۱۶۰ ساعت خدمات رسانی داشته است.

سعید بشیریان بناب مدیرعامل این شرکت، با اعلام این خبر افزود : مترو تبریز همه روزه به غیر از ایام تعطیل در ساعات ۸ الی ۱۶ آماده پذیرش از مسافران درون شهری تبریز است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه ، تاخیر در حرکت قطارها را نزدیک به صفر و میزان انتظار مسافر در ایستگاه ها را در ساعات پیک ۱۱ دقیقه و در ساعات غیر پیک ۱۶ دقیقه عنوان کرد.

بشیریان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : در حال حاضر ۴ رام قطار بصورت فعال و ۱ رام قطار بصورت “در حال آماده به کار” در مسیر فاز اول خط یک مشغول به کار می باشد.

وی با اشاره به حضور ۳ رام قطار در سایت مترو گفت : این ۳ رام قطار هم اکنون در اختیار سازمان قطارشهری تبریز است که پس از اتمام آزمایش های لازمه ، تحویل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان؛ دقت ، سرعت ، امنیت و جلوگیری از آلودگی هوا را از جمله مزایای استفاده از این وسیله حمل و نقل درون شهری یادآوری کرده و بهرمندی رایگان از قطار شهری را ارمغان دکتر صادق نجفی شهردار محترم تبریز به این شهر دانست.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.