کد خبر : 1422
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:52

رسول خطیبی تهدید کرد: مشکلات تراکتور حل نشود می روم

رسول خطیبی تهدید کرد: مشکلات تراکتور حل نشود می روم

سرمربی تیم تراکتورسازی با اعلام اینکه قبل از دیدار تراکتور ملوان به مدیران باشگاه هشدار لازم را داده بودم گفت: اگر مشکلات تیم تراکتور حل نشود من می روم.

رسول خطیبی پس از شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پدیده در نشست خبری گفت: قبل از بازی با ملوان گفته بودم که اگر مشکلات تیمم حل نشود می‌روم و تا امروز هم فرصت داده بودم اگر مشکلات حل نشود شاید تا دو سه روز آینده حتی سر تمرین هم نروم.

وی با بیان اینکه ۱۵ روز است نظمی را ندیدم ادامه داد: سهل‌انگاری مدیریت باشگاه باعث شده تیم مشکل داشته باشد. در آینده نیز مشکلات بیشتر هم خواهد شد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که اگر مشکلات حل نشود واقعا قصد همکاری با تراکتور را ندارد،‌گفت:‌من که هیچ اگر مشکلات تراکتورسازی حل نشود در ایران هیچ مربی حاضر به همکاری با این تیم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: حتما بنویسید که قبل از بازی با ملوان هشدار داده بودم و فکر نکنند که حالا که باخته‌ایم این حرف‌ها رامی‌زنم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در خصوص تیم پدیده مشهد گفت: پدیده تیم خوبی است و در مجموع مشهد لیاقت دارد همیشه در لیگ برتر تیم داشته باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

a چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۳۶

اخه خجالت هم خوب چیزیه. چون ۲ هفته است مدیر عامل رو ندیده تیمش باخته؟ بگو نمیتونم.اول مدرک A مربیگریتو رو بگیر بعد اعتراض کن آقای خطیبی. مدیر عامل فرار نیست تیم رو هدایت کنه. جنابعالی سرمربی هستی. تیمت رو اداره کنی. سپاهان دیروز ۳ به ۰ باخته. سرمربیش اینکارو می کنه؟؟؟؟ هواداران سپاهان ایا به مدیر عامل ناسزا میگند؟ چرا بعضی از هواداران این کارو می کنن. آبروی تبریز و تبریزی رو هم می برند. لطفا چاپ کنید.