کد خبر : 3654
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 7:45

پارکینگ طبقاتی افلاک نما، پروژه کمکی مدیریت ترافیک در محدوده پل افلاک نما

پارکینگ طبقاتی افلاک نما، پروژه کمکی مدیریت ترافیک در محدوده پل افلاک نما

 معضل ترافیک در شهرهای بزرگ، از ابعاد مختلف قابل بحث و بررسی است و اگر هدف نهادهای ذیربط، حل این معضل است، بایستی تمامی ابعاد فوق را مورد توجه قرار دهند.

یکی از نکات مورد تامل در زمینه ترافیک و مدیریت آن، موضوع مکان یابی مناسب برای پارک اتومبیل هایی است که در معابر عمومی، در حال تردد هستند.
هر روزه با تردد در خیابان های شهر، شاهد هستیم که تعداد خودروهای در حال عبور، گاه بیش از ظرفیت معبر است و درصورتی که مکانی برای پارک اتومبیل ها وجود نداشته باشد، پارک دوبله و غیرمقرراتی، بر حجم ترافیک در خیابان می افزاید؛ لذا وجود پارکینگ هایی با ظرفیت و امکانات استاندارد، جزو یکی از ضروریات شهر است.
بر این اساس، شهرداری تبریز، بخشی از پروژه های عمرانی خود را به احداث و ایجاد پارکینگ اختصاص داده تا از این طریق نیز به مدیریت ترافیک شهر یاری رساند.
یکی ار این پروژه ها، پارکینگ طبقاتی میدان افلاک نما در حوزه شهرداری منطقه ۲ است که از بیستم اردیبهشت سال جاری آغاز شده است. این پارکینگ در ۴ طبقه و هرطبقه با مساحت ۴۴۰۰مترمربع طراحی شده که در کل، گنجایش پارک ۶۰۰ خودرو را خواهد داشت.
بنا به اعلام شهرداری منطقه ۲، میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه، ۱۲۰میلیارد ریال است و تا کنون حدود ۱۰ درصد از کارهای اجرایی آن، به انجام رسیده است.
شهرداری منطقه ۲، تاریخ اتمام پروژه را اواخر پاییز سال آینده اعلام نموده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.