کد خبر : 3742
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 8:29

دکتر نجفی: توسعه ورزش همگانی و اخلاق مدار هدف مدیریت شهری تبریز است

دکتر نجفی: توسعه ورزش همگانی و اخلاق مدار هدف مدیریت شهری تبریز است

شهردار کلانشهر تبریز گفت: برنامه شورای اسلامی، شهرداری و به دنبال آن سازمان ورزش شهرداری تبریز توسعه ورزش های همگانی و اخلاق مدار در شهر است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در آئین افتتاح مرکز بین المللی توسعه ورزش های زورخانه ای و پهلوانی گفت : توسعه ورزشهای همگانی و اخلاق دار در راس سیاستهای شهرداری و شورای شهر تبریز قرار دارد و در این راستا سازمان ورزش شهرداری تبریز اقدامات مناسبی را نیز انجام داده است.
وی با اشاره به شعار ” تبریز من ، شهر سالم و شهروند سالم” که شعار سال گذشته بود گفت: در طول سال گذشته در تمامی عرصه های مختلف کارهای زیادی نیز انجام دادیم تا به این شعار جامه عمل بپوشانیم که به لطف خدا به همین خاطر استان ما توانست مقام ها و افتخارات زیادی در عرصه های مختلف کسب کند.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز حمایت جدی از قهرمانان و پهلوانان ورزشی را در دستور کار دارد گفت: بسیار خوشحالیم که پهلوان کشوری مان از خانواده شهرداری تبریز است و حضور پرویز هادی در جمع اعضای شهرداری تبریز را به فال نیک می گیریم.
وی در خصوص شعار امسال شهرداری تبریز نیز گفت: شعار امسال ما نیز “شهر آگاه ، شهروند آگاه”  است که انشاالله مردم با فرهنگ تبریز به تحقق این شعار کمک خواهند کرد وقتی به تاریخ و سابقه تبریز نگاه می کنیم می بینیم تبریز از گذشته در ورزش ها و فعالیت های اخلاق مدار ، مردمی و … حضور داشته اند و این مرکز بین المللی مبارک این شهر و این مردم باشد.
شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت : ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در حال حاضر در کشور های زیادی شناخته شده است و بیش از ۲۰ کشور نیز در تبریز برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات آسیایی حاضر هستند که امیدوارم این میزبانی و فعالیت این مرکز در شان ایران اسلامی ، مردم قهرمان و زمان شناس تبریز باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.