کد خبر : 3799
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 6:21

نشست تخصصی شهرسازی و معماری شهرداریهای کلانشهرها کشوربرگزار می شود

نشست تخصصی شهرسازی و معماری شهرداریهای کلانشهرها کشوربرگزار می شود

 بیست و هفتمین نشست تخصصی شهرسازی و معماری شهرداری های کلانشهرهای ایران با حضور رئیس شورای عالی  معماری و شهرسازی، شهردار تبریز، اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از فعالان توسعه و عمران شهری و اساتید و کارشناسان شهرسازی برگزار می‌شود و این همایش به مدت یک روز ادامه دارد.

به گزاش آی نیوز؛ ارتقای کیفیت مباحث معماری و شهر‌سازی در سطح شهر‌ها از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرداری‌ها از برگزاری این نشست‌ها به شمار می‌رود.
در این همایش معاونان شهرسازی سازی و معماری شهرداریهای ارومیه، اصفهان، اهواز، تهران، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد و همدان در این نشست دو روزه در خصوص مسائل شهرسازی؛ در قالب کارگروه های تخصصی به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.
این افراد با حضور در این همایش‌ها از تجارب و اطلاعات یکدیگر در راستای ارتقای مباحث معماری و شهر‌‌سازی در سطح کشور استفاده می‌کنند و هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.
گفتنی است تهیه طرح‌های توسعه شهری، طرح‌های تفصیلی کلان‌شهر‌ها، برنامه‌ریزی‌های شهری و رسیدگی به مباحث مرتبط با فرایند‌های معماری و شهر‌سازی، رسیدگی به وضعیت ارتفاعات، ساماندهی وضعیت معابر، خیابان‌سازی و نو‌سازی و بافت‌های فرسوده موجود در سطح شهر‌ها در حوزه معماری و شهر‌سازی صورت می‌گیرد و دست‌یابی به شهری دارای شاخصه‌های مهم و پایدار با اجرای برنامه‌هایی در حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری‌های کلان‌‌شهر‌ها از اهداف این نشست می باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.