کد خبر : 3803
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 6:38

حرکت قاطع و مصمم حوزه‌های مختلف شهرداری در صیانت از حریم شهر

حرکت قاطع و مصمم حوزه‌های مختلف شهرداری در صیانت از حریم شهر

 شهردار تبریز بر لزوم حرکت قاطع و مصمم حوزه‌های مختلف شهرداری در صیانت از حریم شهری تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در شورای معاونین شهرداری تبریز اظهار داشت: امروز شاهد یک جایگاه استثنایی در روند مدیریت شهر هستیم که طی آن، دستگاه‌های مختلف اجرایی، در کنار شهرداری هستند و با درک صحیح از جایگاه شهرداری، خدمتگزاران شهر را در این مجموعه یاری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند، هنر مدیران شهرداری را می‌طلبد تا با شناسایی دقیق گلوگاه‌ها و نیازسنجی‌های اساسی، معضلات شهر را یکی پس از دیگری از میان بردارند.
دکتر نجفی در ادامه با هشدار نسبت به پیامدهای هر گونه ساخت‌و‌ساز در حریم شهر، تاکید کرد: نباید اجازه داد عده‌ای سودجو، با سوءاستفاده از موقعیت دور از دسترس حریم‌ها، به طبیعت حومه شهر تعدی کنند.
شهردار تبریز با هشدار نسبت به این‌که هر گونه کوتاهی در خصوص مدیریت حریم شهر، آثار جبران‌ناپذیری در چشم‌انداز توسعه شهر خواهد داشت، ادامه داد: ظرفیت‌های مختلف شهرداری باید با محوریت دو معاونت خدمات شهری و معاونت شهرسازی، روند مستندسازی، نظارت و برخورد با این رویه ناصواب را تقویت کنند.
وی با اشاره به تعامل منسجم شهرداری و دستگاه قضایی استان گفت: این تعامل کم‌نظیر بستر مناسبی است که باید در خدمت برخورد قاطع با افراد سودجو باشد.
 شهردار تبریز اظهار داشت: وقتی دستگاه‌های مختلف اجرایی، تا این حد در کنار شهرداری هستند و از برنامه‌های توسعه شهر حمایت می‌کنند، طبیعی است که مدیران این مجموعه باید بیش از پیش با یکدیگر همدل و همسو باشند.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به سامان‌دهی ورودی‌های شهر اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدگی به فضای سبز مبادی شهر و طراحی روشنایی‌های بدیع، قطعا در ذهنیت مسافران و گردشگرانی که وارد شهر می‌شوند، موثر خواهد بود.
وی خطاب به معاونین شهرداری اظهار داشت: مجموعه شهرداری در کنار توان بالای اجرایی، از ظرفیت‌های خاص کارشناسی و مطالعاتی برخوردار است؛ این ظرفیت‌ها باید در هدایت موضوعات مختلف شهری، مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.