کد خبر : 3840
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 10:49

حضور فعال شهرداری تبریز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین‌حسینی در کربلای‌معلی

حضور فعال شهرداری تبریز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین‌حسینی در کربلای‌معلی

 دکتر صادق نجفی از پیش‌بینی اقدامات ویژه توسط شهرداری تبریز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلای‌معلی خبر داد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقامات عراقی و با فراهم‌شدن شرایط اجرایی، شهرداری تبریز  همزمان با اجتماع پرشور اربعین حسینی امسال،  اقدامات ویژه‌ای را در کربلای‌معلی در دستور کار قرار خواهد داد.
وی تصریح کرد: با توجه به ضعف برخی ساختارهای خدماتی در کشور عراق و حجم انبوه زائران مشتاق، شهرداری تبریز در روزهای منتهی به اربعین سرورو و سالار شهیدان(ع) در حوزه‌های خدماتی، بسترسازی، تنظیف و تردد زائران، حضور فعال خواهد داشت.
شهردار تبریز اضافه کرد: اعزام اتوبوس‌های ویژه حمل‌و‌نقل مسافران و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، همچون سال گذشته، بخش دیگر فعالیت‌های شهرداری در محورهای مرزی و ارتباطی کشورمان با کربلای معلی خواهد.
دکتر نجفی با بیان این‌که آذربایجان و تبریز همواره در اعتلای نهضت عاشورایی پیشگام است، اظهار داشت: شهرداری تبریز به عنوان نهاد خدمتگزار شهروندان متدین تبریزی، تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائران امام حسین(ع) به کار خواهد بست.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.