کد خبر : 3960
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1394 - 6:06

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل به زودی افتتاح می‌شود

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل به زودی افتتاح می‌شود

 دکتر نجفی با بیان این‌که توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اهم برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است، از افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل خبر داد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از مراحل تکمیلی پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش عمده‌ای از همت عمرانی شهرداری تبریز در دو سال اخیر صرف توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی شده است.
وی افزود: در همین راستا ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل با برخورداری از امکانات و شرایط مناسب، در حوزه شهرداری منطقه چهار طراحی و اجرا شده و با اتمام مراحل تکمیلی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
دکتر نجفی ادامه داد: توزیع منطقی امکانات فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف شهر، دغدغه مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که چه در بحث بودجه و چه در حوزه اجرا، مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار تبریز اضافه کرد: در کنار این مجموعه نفیس ورزشی، تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از  ۴ سالن ورزشی و همچنین اتمام شش زمین چمن مصنوعی خواهیم بود.
شهردار تبریز تقویت بسترهای ورزش همگانی و حمایت از زمینه‌های ورزش قهرمانی را دو محور مهم اقدامات شهرداری در حوزه ورزش خواند.
قادر امامی شهردار منطقه چهار نیز در این بازدید، گفت : این ورزشگاه دارای زمین چمن طبیعی ، سکوهای فولادی با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر ، ساختمان رخت کن در دو طبقه و یک باب سرویس بهداشتی است.
وی افزود: همچنین در کنار این ورزشگاه به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی دو باب سالن سرپوشیده ورزشی برای رشته های والیبال، بستکبال و فوتسال خواهیم بود که با احداث آن، این مرکز تبدیل به یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی شهر تبریز خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به احداث و بهره برداری از ۲ سالن ورزشی سر پوشیده در سال ۹۳ توسط این شهرداری اظهار داشت: به منظور توسعه و گسترش مراکز ورزشی و فرهنگی در سال گذشته ۲ باب سالن ورزشی در محلات بهار و بلوار معلم به همت شهرداری منطقه ۴ در سطح منطقه به بهره برداری رسید که مورد استقبال شهروندان منطقه واقع شده است  .
لازم به ذکر است عملیات اجرایی و عمرانی ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید قویدل رو به اتمام بوده و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ شهری خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.