کد خبر : 3962
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1394 - 6:34

تمیزی شهر تبریز حاصل تلاش کارگران زحمتکش شهرداری است

تمیزی شهر تبریز حاصل تلاش کارگران زحمتکش شهرداری است

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تمیزی و پاکیزگی شهر تبریز مدیون تلاش و کوشش شبانه روزی کارگران زحمتکش شهرداری تبریز می باش

به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری اسکویی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: در ایام عزاداری محرم کارگران شهرداری تبریز با حضور پررنگ خود در سطح شهر باعث تمیزی و پاکیزگی شهر شدند.
رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ امنیت جانی این کارگران گفت: چند بار از شهردار تبریز درخواست کردیم که از فعالیت کارگران در اتوبانها زیرگذر ها و خیابانهای اصلی به دلیل وجود خطر تصادف با اتومبیل ها خودداری شود ، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز نیز با توجه به تاکیدات شورا و دستور شهردار تبریز به این موضوع توجه دارد.
وی همچنین در خصوص ضرورت پرداخت بموقع کارکنان شهرداری تبریز گفت: از شهرداری خواسته ایم سیستمی تعریف شود که در این سیستم حقوق پرسنل به صورت خودکار پرداخت کند، چند سال است که این موضوع مطرح می باشد باید مکانیزمی تعریف شود که امکان اینکه حقوق سر موقع پرداخت نشود نباشد.
دبیری همچنین با اشاره به سالروز شهادت اولین شهید محراب شهید قاضی طباطبایی یاد و خاطره اولین شهید محراب را گرامی داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به ارائه طرح جامع شهر تبریز گفت: طرح جامع تبریز که امروز در جلسه شورا مطرح خواهد شد برنامه عظیمی برای شهر و آینده تبریز است که همه باید در خصص این طرح بزرگ حساس باشیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.