کد خبر : 4009
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 8:25

فرماندار تبریز : تا جایی که گاز مردم در زمستان قطع نشود از سوخت مازوت استفاده نخواهیم کرد

فرماندار تبریز : تا جایی که گاز مردم در زمستان قطع نشود از سوخت مازوت استفاده نخواهیم کرد

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تا جایی که سوخت گاز امسال اجازه دهد و آسیبی به استفاده مردم در زمستان وارد نیامده و منجر به قطعی گاز نشود، نیروگاه حرارتی تبریز از سوخت مازوت استفاده نخواهد کرد .

به گزارش آی نیوز به نقل از تبریز بیدار، رحیم شهرتی‌فر در جلسه رسیدگی به مشکلات پروژه‌های عمرانی نیمه تمام سردرود، با اشاره به هوای تمیز شهر سردرود اظهار داشت: به دلیل عدم استفاده نیروگاه حرارتی تبریز از سوخت مازوت، ما شاهد هوای پاک این شهر هستیم و تا جایی که سوخت گاز امسال اجازه دهد و آسیبی به استفاده مردم در زمستان وارد نیامده و منجر به قطعی گاز نشود، از سوخت مازوت استفاده نخواهیم کرد.
وی در خصوص پروژه پل ورودی تبریز ـ سردرود بیان کرد فعلا با امکانات موجود و با همکاری شهرداری سردرود، شهرداری منطقه ۷ تبریز و شهرداری تبریز کارهای اجرایی پروژه ادامه می یابد تا در بودجه‌بندی سال ۹۵ به صورت نقدی و غیرنقدی بودجه‌ای برای تکمیل فرآیند پل در نظر بگیریم.
شهرتی‌فر گفت: سردرود یکی از توابع مهم تبریز است که حل مسائل و مشکلات این شهر از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان تبریز است.
فرماندار تبریز با بیان اینکه مصلحت شهر سردرود الحاق به تبریز و استفاده از ظرفیت عظیم این شهر است، گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام سردرود، توجه و مساعدت‌های شورای شهر و شهرداری تبریز و سایر مسئولان استانی را می‌طلبد.
وی با انتقاد از عدم تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی سردرود گفت: پروژه‌های عمرانی این شهر مانند پل ورودی سردرود، در دولت قبلی به صورت ناقص و مطالعه نشده آغاز شده‌اند که متاسفانه مردم، دولت و دستگاه‌های اجرایی درگیر نقص های این پروژه‌ها شده‌اند.
شهرتی‌فر از تنظیم طرح جامع تبریز خبر داد و گفت:  طرح جامع شهر تبریز در خصوص بخش‌ها و روستاهای متصل به تبریز در دست تهیه است که ان‌شاءالله در این طرح مشاور مسائل مربوط به سردرود را هم لحاظ می‌کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.