کد خبر : 4015
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 5:51

ضرورت استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری برای ارتقای فرهنگ عمومی

ضرورت استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری برای ارتقای فرهنگ عمومی

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی لازم در این خصوص در دست اجراست .

به گزارش آی نیوز به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، «سعید حاجی زاده» با اشاره به ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی افزود: از آنجا که ریشه بسیاری از مشکلات شهری در ارتباطات بین فردی نهفته است، بی تردید ارتقای فرهنگ عمومی جامعه زمینه ساز حل و فصل این مشکلات بوده و به رشد معنوی و اخلاقی جامعه منجر خواهد شد .
وی فرهنگ عمومی را گویای وضعیت کلی حاکم بر جامعه دانست و افزود: مدیریت شهری وظیفه دارد راهکارهای مناسب برای ارتقای فرهنگ عمومی را پیدا کرده و با برنامه ریزی مناسب بستر اجرای این برنامه ها را ایجاد کند .
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: اکنون که در فصل بودجه ریزی سال آتی شهرداری قرار داریم سیاستگذاری لازم بمنظور طراحی و اجرای برنامه های مختلف در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه شهری تبریز در دستور کار کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای شهر قرار دارد .
وی تاکید کرد: در طراحی برنامه های مربوط به ارتقاء و اعتلای فرهنگ عمومی باید اصل توجه به نیازهای شهروندان مورد توجه قرار گرفته و برنامه هایی تعریف و عملیاتی شود که علاقمندی عمومی و زمینه اثرگذاری بیشتری داشته باشد .
حاجی زاده در پایان گفت: مطابق اعلام کارشناسان، ارائه آموزش های مستقیم و غیرمستقیم بویژه با بهره گیری از ظرفیت رسانه های گروهی راهکار بهبود و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است و در چنین شرایطی، مدیریت شهری تبریز این آمادگی را دارد که در کنار ظرفیت های دیگر نسبت به توسعه آموزش های مرتبط، گام های اساسی بردارد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.