کد خبر : 4019
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 7:05

ممنوعیت استفاده از بیت المال برای تبلیغ کاندیداهای مجلس

ممنوعیت استفاده از بیت المال برای تبلیغ کاندیداهای مجلس

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری بر عدم استفاده از امکانات عمومی شورا و شهرداری و بیت المال برای تبلیغ کاندیدای خاص تاکید دارند.

به گزارش آی نیوز ، دکتر شهرام دبیری در جلسه علنی شورای شهر تبریز با بیان این مطلب گفت: نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث بوجود آمدن شور و فضای انتخاباتی در شهر شده است اما باید اعضای شورا و مدیران شهرداری دقت کنند که از امکانات عمومی برای تبلیغ کاندیدای خاص استفاده نشود.
وی با تاکید بر اینکه هر فرد عضو شورا و یا مجموعه شهرداری تبریز در ساعات غیر اداری طبیعتا می تواند در اینگونه فعالیتها شرکت داشته باشد گفت: مدیران شهرداری باید دقت داشته باشند که به هیچ وجه در وقت اداری در شورا و شهرداری نباید مباحث انتخاباتی مطرح و یا کاندیدای خاصی تبلیغ گردد.
وی در ادامه با انتقاد از پخش یک برنامه موهن و توهین به قسمتی از شهروندان کشور و انتشار بیانیه شورای شهر در این خصوص گفت: متاسفانه روز جمعه برنامه ای از یکی از شبکه های صدا و سیما پخش شده است که اعتراض شدید مردم را در پی داشته است در این رابطه از مسئولان صدا و سیمای کشوری می خواهیم که برخورد قاطی با این موضوع داشته باشند و تا از این پس از تولید و پخش برامه هایی که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم می شود جلوگیری شود. شورای شهر در این خصوص بیانیه ای صادر و به مقامات مسئول تقدیم خواهد کرد.
رئیس شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به ۱۸ آبان رو ملی کیفیت اظهار داشت: موسسات و تمامی بنگاههای کوچک و بزرگ که در زمینه ارتقا کیفیت محصولات و فعالیت های خود همت می کنند جوایزی از رئیس جمهور دریافت می شوند.  ارتقا کیفیت کالاها و خدمات باعث رضایتمندی مشتریان می شود و در زمینه افزایش صادرات نیز می تواند مفید باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی ریا پنجشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

ممنون از اینهمه دقتی که به خرج میدین. البته یاد اور شوم که تمامی کاندیداهای ما خدا رو شکراز اینگونه مباحث مبرا هستن. و فقط و فقط به خدمت به خلق فکر میکنند و بس برای خدمت به ملت شریف میلیاردها تومن خرج میکنند تا خدمتشان بی منت باشد خدا قبول کند