کد خبر : 4025
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 6:00

بهبود ۱۰ درصدی عملکرد نسبت به سال گذشته

بهبود ۱۰ درصدی عملکرد نسبت به سال گذشته

 معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز از تحقق ۸۲درصدی بودجه شهرداری خبرداد و اعلام کرد که این میزان، نسبت به سال گذشته، ۱۰درصد بهبود یافته است.

به گزارش آی نیوز، محمدابراهیم رمضانی که برای ارائه گزارش عملکرد این معاونت در صحن شورا سخن می گفت، با اشاره به تدوین برنامه چهارم پنجساله، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید شهردار محترم مبنی بر اینکه پتانسیل های خارج از مجموعه شهرداری نیز باید در خدمت شهرداری باشد، تلاش کرده ایم که برنامه چهارم پنجساله را بر این اساس، پی ریزی کنیم.
وی در ادامه به وضعیت بودجه شهرداری در شش ماهه اول سال جاری پرداخت و افزود: مهم ترین خواسته شورای محترم شهر و شخص آقای شهردار، بودجه ریزی عملیاتی بوده که ما برای ورود به این حوزه، در ابتدای راه، سازمان مدیریت پسماند، شهرداری منطقه ۲ و شهرداری مرکز را به عنوان بخش پایلوت برای این نوع بودجه ریزی انتخاب کنیم. 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، با ارائه توضیح درزمینه میزان تحقق بودجه شهرداری در شش ماهه اول سال، روند شهرداری در این زمینه را مطلوب خواند و تصریح کرد:  شهرداری تبریز در شش ماهه اول سال جاری موفق شده ۸۲ درصد از بودجه نقدی مصوب را محقق کند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، به نسبت ۱۰درصد افزایش یافته است.
رمضانی، با بیان درآمدهای وصولی ۶ماهه مناطق دهگانه و شهرداری مرکز اضافه کرد: در ارزیابی کلی درآمدهای محقق شده در ۶ ماهه اول سال جاری، ۴۷درصد از درآمدهای نقدی و ۵۳درصد درآمدهای غیرنقدی توسط شهرداری های مناطق دهگانه و شهرداری مرکز تحصیل شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با تامین شاخص های مورد نظر در بودجه ریزی سال آینده، بودجه ای کامل و فراگیر برای سال آینده تعریف شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.