کد خبر : 4038
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 15:43

ماشین سازی ۳ – ۱ نفت مسجد سلیمان؛ سه امتیاز شیرین در یادگار

ماشین سازی ۳ – ۱ نفت مسجد سلیمان؛ سه امتیاز شیرین در یادگار

 

 

 

تیم ماشین سازی تبریز در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته یک با نتیجه سه بر یک حریف مسجد سلیمانی خود را از پیش روی برداشت.

سبز قباهای تبریز در حالی که دیشب به طور ناگهانی با تغییر محل بازی مواجه شده بودند توانستند با انجام یک بازی برتر حریف جنوبی خود را محکوم به شکست نمایند.
شاگردان دست نشان در حالی که تا دقیقه ۷۵ با یک گل از مهمان خود نفت مسجد سلیمان عقب افتاده بودند، در ۱۵ دقیقه پایانی طوفان به پا کرده و با زدن ۳ گل حریف خود را با شکست بدرقه کردند.
تیم‌های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک شاگردان دست نشان به پایان رسید و بدین ترتیب اختلاف نماینده تبریز با صدرنشینان به ۸ امتیاز کاهش یافت.
در این دیدار که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، ابتدا نفت با گل دقیقه ۵۸ فرشید علیزاده از ماشین سازی پیش افتاد اما سبزقبایان در ۱۵ دقیقه پایانی طوفان به پا کرده و با زدن ۳ گل، از شکست در این بازی خانگی یک پیروزی شیرین ساختند.
برای سبزجامگان فوتبال آذربایجان افشین دانشیان، فرزاد محمدی و اکبر آفاقی به ترتیب در دقایق ۷۶، ۸۳ و ۹۰ گلزنی کردند.
با این نتیجه شاگردان دست نشان در روز توقف مدعیان، ۲۱ امتیازی شده و به مکان ششم جدول صعود کردند و تیم نفت مسجد سلیمان نیز با همان ۱۶ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.
ماشین سازی تبریز: پیمان شاملو، علی جراح کار، مجتبی بیژن، افشین دانشیان (آرش روشنی پور – ۸۸)، پویا سیف پناهی، جعفر برزگر، فرزاد محمدی (اتابک زارعی – ۹۱)، امین قاسمی نژاد، ایمان رئیسی نسب، حسین دوستدار و حسین قره داغی (اکبر آفاقی – ۵۹).

سرمربی: نادر دست نشان

نفت مسجد سلیمان: رسول حسینی، حامد محمودی، ابراهیم فلاح، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، محمد خان محمدی (خیرالله ویسی – ۷۹)، مصطفی شکری (احمد داودی – ۶۲)، امین قربانی، علی گودرزی (سجاد موسوی – ۶۲)، فرشید علیزاده و پژمان شاهپری.

سرمربی: فرزاد حافظی
آناج

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.