کد خبر : 4067
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 7:52

ساخت دروازه استانبول در محدوده شهرداری منطقه ۶

ساخت دروازه استانبول در محدوده شهرداری منطقه ۶

 شهردار تبریز ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی های جاده ای، از احداث دروازه استانبول در مسیر ورودی شمالغرب تبریز در حوزه منطقه ۶ خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶، دکتر صادق نجفی در بازدید از شهرداری منطقه ۶ با اشاره به پتانسیل های غرب تبریز اظهار داشت: توانمندسازی منطقه جهت توسعه همه جانبه و درآمدزایی باید در اولویت نخست مدیریت جدید باشد.
وی وجود شهرک های صنعتی در غرب تبریز را فرصتی مناسب برای توسعه ی این منطقه از کلانشهر تبریز عنوان کرد و افزود: باید با برنامه های اصولی و در مدت زمان مناسب، نسبت به ساماندهی وضعیت مناطقی مانند مایان، شهرک های صنعتی غرب و قراملک اقدام شود.
دکتر نجفی با بیان اینکه شهرداری تبریز قصد دارد ورودی های جاده ای را به یکی از مهمترین و زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر تبریز تبدیل کند گفت: باید تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، بدنه سازی و جمع آوری المان های زائد در اولویت شهرداری های مناطق مربوطه قرار گیرد.
شهردار تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن پایانه های ریلی و هوایی در حوزه منطقه ۶ گفت: پیشنهاد ایجاد بازارچه های دائمی، پارک سوار و امکانات تفریحی در این اماکن بررسی می شود.
در این بازدید، سیاوش مکانی، شهردار منطقه ۶ نیز با تقدیر از حضور دکتر نجفی گفت: حمایت های همه جانبه و حضور حضرتعالی موجب دلگرمی همکاران و نیز تلاش های بی وقفه برای آبادانی و سازندگی تبریز است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ی منطقه ۶، بر لزوم توجه به سرمایه گذاریهای بخش خصوصی و نیز جذب سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.