کد خبر : 4193
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 7:25

تجهیز ناوگان موتوری، نقطه عطفی در ارتقای برنامه‌های مکانیزه خدماتی

تجهیز ناوگان موتوری، نقطه عطفی در ارتقای برنامه‌های مکانیزه خدماتی

 دکتر نجفی در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز، تاکید کرد: توجه شهرداری به تقویت ناوگان موتوری، در ماه‌های اخیر، نقطه عطفی در اجرای خدمات مکانیزه شهر تبریز است.

به گزارش آی نیوز، شهردار تبریز با حضور در بخش های مختلف سازمان خدمات موتوری، ضمن بازدید از ماشین‌آلات مکانیزه جدید، در جریان اقدامات و برنامه‌های این سازمان در آستانه فصل سرما قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به خرید انواع ماشین‌آلات مکانیزه در ماه‌های اخیر خاطرنشان کرد: امروزه با تغییر روند توسعه شهرها، اقدامات سنتی، پاسخگوی برنامه‌های خدماتی تنظیف و پاکسازی نیست؛ از این رو شهرداری تبریز، با تمهیداتی که در خصوص تقویت ناوگان موتوری اندیشیده است، زمستان امسال، اجرای خدمات مکانیزه را به صورت پایلوت در دستور کار خود قرار می دهد.
دکتر نجفی با اشاره به نقش تجهیزات مکانیزه در کیفیت‌بخشی به برنامه‌های خدماتی و تامین سلامت نیروهای خدمات شهری، اضافه کرد: با ادامه روند تقویت ناوگان موتوری در برنامه و بودجه سال ۹۵، برنامه های مکانیزه سال آینده، در دامنه وسیع تری اجرا خواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر این‌که هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل، فاصله بسیار داریم، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر، با اجرای طرح جامع خودرویی، شاهد افزایش ناوگان موتوری به ده‌ها دستگاه خودروی کمپرسی، جاروب، برف‌روب، ماشین حمل زباله و یخ‌زدایی بوده‌ایم که این موضوع، نقطه شروع ارزشمندی در ارتقای خدمات مکانیزه شهری به شمار می‌رود.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغیه زیست‌محیطی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: ظرفیت بخش‌های شهرداری، در خدمت اجرای این ابلاغیه بوده و هر حوزه تخصصی باید با تدوین برنامه‌های جامع، در اجرای این ابلاغیه مهم، گام بردارد.
شهردار تبریز با اشاره به هزینه نمک پاشی و تاثیرات مخرب آن در محیط زیست و آسفالت اظهار داشت: به منظور رفع همین تاثیرات سوء، شهرداری تبریز برای نخستین بار، با تعامل موثر با بخش‌های تحقیقاتی و علمی، از محلول جدیدی برای یخ‌زدایی و برف‌زدایی استفاده خواهد کرد که هزینه آن از نمک، به مراتب کمتر  و تاثیرگذاری آن بیشتر است.
وی همچنین بر لزوم ارایه آموزش‌های مستمر به کاربران و رانندگان خودروهای مکانیزه تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.