کد خبر : 420
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:31

تقدیر از تلاش های روابط عمومی مرکز

تقدیر از تلاش های روابط عمومی مرکز

 توسط سرپرست شهرداری تبریز صورت گرفت ؛
تقدیر از تلاش های روابط عمومی مرکز
سرپرست شهرداری تبریز از همکاری ها و تلاش های مدیریت و پرسنل روابط عمومی و بین الملل شهرداری در همراهی و همکاری با مدیریت ارشد شهرداری طی ۲۰ روز گذشته از دوران سرپرستی قدردانی کرد.
مهندس اکبری در جمع مدیران شهرداری با اعلام این که روابط عمومی شهرداری مرکز طی ۲۰ روز گذشته هم پای خدمات و برنامه های مدیریت شهرداری حرکت کرده و در پاسخ گویی به مطالبات مردم یار و یاور این مجموعه بوده ، از مدیریت و کارکنان این اداره قدردانی کرد.

وی مهم ترین و تأثیرگذارترین بخش از اقدامات روابط عمومی مرکز را اطلاع رسانی به موقع ، سریع و گسترده عملکردها و برنامه های دره سرپرستی شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: در این مدت اطلاع رسانی موثر و خوبی از سوی روابط عمومی در خصوص برنامه های شهرداری در رسانه ها و نشریات محلی و سراسری صورت گرفته که این سطح از همکاری جای تقدیر دارد.
مهندس اکبری همچنین مدیریت و هماهنگی ملاقات های عمومی شهرداری در روزهای سه شنبه و ثبت نام و تنظیم وقت ملاقات برای شهروندان متقاضی را از دیگر اقدامات و همکاری های مثبت روابط عمومی شهرداری دانست و افزود: روابط عمومی مرکز طی این مدت با تنظیم و مدیریت دو دیدار و ملاقات مردمی ، به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری در رسیدگی به مشکلات شهروندان و جلب رضایتمندی آنان عمل کرده است.
سرپرست شهرداری تبریز در خاتمه با قدردانی از همکاری های شبانه روزی معاونین شهرداری ، شهرداران مناطق و کلیه مدیران این مجموعه در ارائه خدمات حداکثری به شهروندان ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری ها زمینه برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم و مدیریت شهری و ارتقای سطح اعتماد عمومی فراهم گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.