کد خبر : 4211
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 6:56

دبیری: سیاست ها و راهبردهای وزارت کشور در بودجه ریزی سال ۹۵ لحاظ می شود

دبیری: سیاست ها و راهبردهای وزارت کشور در بودجه ریزی سال ۹۵ لحاظ می شود

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تنظیم بودجه سال آینده کلانشهر تبریز با لحاظ بخش نامه وزارت کشور و در راستای سیاست ها و راهبردی اعلامی صورت خواهد گرفت.

 

 دکتر شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب گفت:  وزارت کشور در خصوص بودجه ۹۵ بخش نامه ای صادر کرده است که در این بخشنامه سیاست ها و راهبردهای خوبی برای بودجه ریزی آمده است.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده با تجمیع نظرات اعضای شورا و کارشناسان به صورت منطقی نوشته خواهد شد افزود: همکاری و هم اندیشی شورا و شهرداری در بودجه نویسی در کنار تجمیع نظرات تمامی اعضای شورا در این امر تضمین کننده تحقق اهداف بودجه سال آینده شهر خواهد بود .

وی با درخواست از اعضای شورای شهر تبریز در خصوص اعلام نظرات خود در خصوص بودجه سال آینده شهر گفت: در راستای تنظیم بودجه سال آینده روسای کمیسیون های شورا با تجمیع نظرات اعضای شورا و ارائه آن نقش مهمی ایفا خواهند نمود.

دبیری همچنین با اشاره به دهم آذر روز جهانی ایدز گفت: نباید مسئله مهم ایدز را فراموش کرد این بیماری و معضل ریشه کم نشده است و باید همگان نهایت تلاش خود را برای ریشه کنی ایدز در جامعه انجام دهیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.