کد خبر : 4241
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394 - 17:50

آغاز هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان: باخت شهرداری تبریز مقابل دانشگاه آزاد

آغاز هفته دوم لیگ  برتر والیبال زنان: باخت شهرداری تبریز مقابل دانشگاه آزاد

هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر والبیال بانوان ایران با پیروزی تیم های دانشگاه آزاد و برق جدید شیراز برابر حریفان آغاز شد.

 

 

هفته دوم چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران «یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست» با چهار دیدار از امروز تا شنبه پیگیری می شود.
تیم والیبال برق جدید فارس در نخستین مسابقه این هفته در دیدار خانگی خود به مصاف شهرداری ارومیه رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.
نماینده شیراز در سه ست این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا ۶ امتیازی شود و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.
در دومین مسابقه امروز پنج شنبه این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد در سالن علوم تحقیقات میزبان شهرداری تبریز بود و حریف خود را سه بر صفر شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.
نماینده تبریز در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۵ و ۲۵ بر ۱۲ مغلوب دانشگاه آزاد شد تا همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها بماند.
در ادامه این رقابت ها تیم والیبال سایپا فردا جمعه ۱۳ آذرماه در دومین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.
آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان روز شنبه ۱۴ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد و شهرداری ارومیه به مصاف ذوب آهن پرافتخارترین تیم این رقابت ها خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.