کد خبر : 426
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:45

هر بازیکن تبریزی آرزوی پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد

هر بازیکن تبریزی آرزوی پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز:
هر بازیکن تبریزی آرزوی پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد

هافبک با اخلاق تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه هر بازیکن تبریزی آرزوی پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد گفت: گل‌های من در بازی مقابل ذوب‌آهن حاصل تلاش اعضای تیم و خواست خدا بود.

 رسول علیزاده اظهار کرد: پیش از بازی ذوب آهن تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی تیم برگزار کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت حریف را نیز شناسایی کرده و برای کسب سه امتیاز بازی مقابل این تیم قرار گرفتیم و خوشبختانه با  هدایت خوب کادر فنی و  تلاش  بازیکنان تیم به پیروزی با ارزشی مقابل این تیم  اصفهانی دست یافتیم.

وی تیم گسترش فولاد را یک تیم جوان و بومی ذکر کرده و ابراز داشت: حمایت از بازیکنان بومی و جوان فوتبال تبریز پویایی این رشته را در این منطقه به دنبال خواهد داشت و با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان مان نیز جوان هستند، حمایت هواداران و مسئولان می‌تواند بر روحیه این بازیکنان تأثیرگذار باشد و امیدوارم با ادامه روند نتیجه‌گیری شاهد حمایت بیش از این نیز باشیم.

رسول علیزاده خاطرنشان کرد: میانگین سنی بازیکنان ما کم است و انگیزه زیاد باعث می‌شود این بازیکنان با توان بیشتری بازی کنند و نتیجه بهتری نیز کسب کنیم.

 

 


 نیت کرده بودم که پیراهنم را در بیاورم

رسول علیزاده در مورد گل‌هایش به تیم ذوب آهن گفت: وقتی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفتم، نیت کردم که اگر توپ وارد گل شود، با توجه به نام ائمه اطهار که بر روی پیراهن دومم نوشته شده بود، جریمه کارت زرد را به جان خریده و پیراهن اول را در بیاورم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: تاکنون از نتایجی که کسب کرده‌ایم راضی هستیم و تلاش خواهیم کرد که در نیمه اول جدول رده‌بندی جای گیریم و در پایان فصل جزو هشت تیم اول  رقابت‌ها باشیم.

رسول علیزاده در مورد تراکتورسازی نیز اظهار کرد: آرزوی هر بازیکنی تبریزی است که روزی پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن نماید، اما من  الان تنها به موفقیت تیم  گسترش فولاد فکر می‌کنم و جا دارد از  مدیران شرکت و باشگاه آقایان زنوزی و سمندر و همچنین مربی خوب فوتبال ایران آقای رسول خطیبی تشکر کنم که با تلاش خود توانسته اند تیم خوبی را در فوتبال تبریز تشکیل داده و نتایج قابل قبولی  نیز کسب کنند.

رسول علیزاده متولد ۱۳۵۸ تبریز است که فوتبال خود را در  تیم های پایه  تراکتورسازی آغاز کرده است. وی  نزدیک به  یک دهه در تیم شهرداری تبریز توپ زده و بعد از آن روانه ماشین سازی دبیری شده و دو سال نیز برای این تیم بازی کرده است. علیزاده یکی از بازیکنان کلیدی تیم گسترش فولاد تبریز در صعود به لیگ برتر بوده و در رقابت های امسال نیز بازی های درخشانی از خود ارائه کرده و در آخرین بازی تیم گسترش فولاد دو گل راه دور به ثمر رسانده است. علاوه بر خصوصیات‌های برتر فنی این بازیکن، علیزاده جزو بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران به شمار رفته و دارای محسنات اخلاقی قابل توجه‌ای است./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.