کد خبر : 4343
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 9:35

عشوری: برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

عشوری: برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

بازیکن تراکتورسازی  گفت: امیدوارم با ارایه بازی زیبا بتوانیم سه امتیاز را مقابل تیم رده پایینی جدول رده بندی کسب کنیم.

 سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار آی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. باید بگویم که بازی زیبایی مقابل استقلال انجام داده و می توانستیم با استفاده از موقعیت ها، سه امتیاز را کسب کنیم. استقلال نیز موقعیت هایی داشت ولی انشالله تلاش  می کنیم تا بهتر از گذشته شویم. امیدوارم از دیدار مقابل استقلال اهواز استارت پیروزی هایمان را زده و دل هواداران را شاد کنیم.

 

وی در خصوص اینکه قلعه نویی از علمکردش در دیدار مقابل استقلال رضایت کاملی داشت، بیان کرد: آقای قلعه نویی نظر لطف شان را گفته اند. برای من باعث افتخار است که از من تعریف می کنند. امیدوارم برای تیمم با ارایه بازی های خوب، مثمر ثمر باشیم. افتخار می کنم  که با پر افتخار ترین مربی ایران کار می کنم.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی ادامه داد: تیم ما مدیریت قوی می خواست که این شرایط فراهم شده است. 

عشوری در خصوص دیدار پیش روی تیمش قابل استقلال اهواز، گفت: این تیم در پایین جدول رده  بندی قرار داشته ولی دیدار سختی پیش رو داریم که می تواند دردسر ساز باشد. همه تلاشمان را به کار می گیریم تا سه امتیاز را کسب کنیم. 

وی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: ما  را در حال حاضر تمرکزمان به مسابقه پیش رو با استقلال اهواز گذاشته ایم و پس از آن تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا نتیجه لازم کسب شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.