کد خبر : 4377
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 7:48

۸۰ هزار صندوق رای شفاف برای انتخابات پیش رو ساخته شده است

۸۰ هزار صندوق رای شفاف برای انتخابات پیش رو ساخته شده است

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت: آرای مردم درانتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با استفاده از۱۳۰هزار  صندوق جمع آوری می شود که بدین منظور کار ساخت ۸۰ هزار صندوق شفاف انجام شده است.

به گزارش ایرنا ، جواد ناصریان روز یکشنبه پس از بازدید از ستاد ثبت نام نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حسب دستور رئیس جمهوری و تاکید وزیر کشور استفاده از صندوق های شفاف در کار رای گیری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دستور کار است و این امر نیز به تایید شورای نگهبان رسیده است.
وی درادامه گفت: درحال تدارک اقلام و وسایل مورد نیاز برای انتخابات پیش رو هستیم و با آماده شدن وسایل ، دربین شعبه های انتخابیه سراسر کشور توزیع می شود.
ناصریان با اشاره به اینکه با دستور رئیس جمهوری منابع و امکانات مورد نیاز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به نحو مطلوب در اختیار وزارت کشور قرار گیرد بیان داشت: با پیگیریهای دولت و وزارت کشور۱۶۰ میلیارد تومان بودجه برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس در نظر گرفته شده که ازاین میزان ۲۵ میلیارد تومان مرتبط با مطالبات دوره های گذشته بود.
وی افزود: دولت درحال حاضر هیچ بدهی بابت حق الزحمه مجریان انتخابات دوره های گذشته انتخابات در کشور ندارد.
ناصریان با اشاره به برگزاری نشست خود با معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداریهای منطقه یک کشور در قم اظهار داشت: امروز این نشست را برگزار کردیم و درآن موضوع های مرتبط با تخصیص اعتبارات انتخابات ، ساختار استانداری ها و موضوعات مرتبط با حوزه های کاری معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.