کد خبر : 441
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:38

رسول علیزاده: از جوانی شوت های خوبی می زدم

رسول علیزاده: از جوانی شوت های خوبی می زدم

رسول علیزاده: از جوانی شوت های خوبی می زدم
گسترش فولاد به یک بازیکن خاص متکی نیست
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: من از دوران جوانی خوب شوت می زدم و خدا را شکر که توانستم با دو شوت، دو گل زیبا را به تیم ذوب آهن بزنم.

رسول علیزاده درباره ی پیروزی دو بر صفر گسترش فولاد مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی زیبایی بود و ذوب آهن نیز تیم خوبی بود. ما نیز چون در هفته ی گذشته مقابل پرسپولیس، نتوانسته بودیم نتیجه ی لازم را بگیریم، این هفته برای برد ذوب آهن در این بازی خانگی، هم قسم شده بودیم و خدا را شکر که با زحمات بچه ها، توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی درباره ی دو گل زیبایی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من از دوران جوانی خوب شوت می زدم و خدا را شکر که توانستم با دو شوت، دو گل زیبا به ثمر برسانم. در مجموع، تلاش تمام بچه ها و زحمات آن ها باعث شد برد خوبی را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.

وی افزود: من ۳۴ ساله هستم و چون زندگی سالمی داشتم، به همین دلیل تا این سن می توانم بازی کنم.

علیزاده خاطرنشان کرد: همه ی بازیکنان ما پدیده هستند و من نیز در کنار آن ها قرار دارم. کل تیم ما خوب و منسجم است و این برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی درخصوص داوری دیدار گسترش فولاد با ذوب آهن گفت: داور نیز مثل بازیکنان انسان است و او نیز ممکن است اشتباه کند. فکر نمی کنم که داور مسابقه از روی قصد و غرض سوت زده باشد و او نیز تمام تلاش خود را برای قضاوت درست انجام می دهد. به همین دلیل حتی اگر داور نیز اشتباه کند، ما باید تلاش خود را دو برابر کنیم تا بتوانیم نتیجه ی لازم را کسب کنیم.

کاپیتان آبی پوشان تبریزی درباره ی جدایی چند بازیکن گسترش فولاد از این تیم نیز بیان کرد: آن بازیکنانی که از تیم ما به تیم تراکتورسازی می روند، برای سپری کردن دوران خدمت سربازی شان است و باید هم برای انجام خدمت سربازی، به تیم های دیگر بروند. فکر نمی کنم این موضوع به تیم ما لطمه وارد کند؛ زیرا گسترش فولاد به یک بازیکن خاص متکی نیست و کار خود را ادامه می دهد. ما یک تیم خوب و منسجم هستیم و حضور یا عدم حضور یک بازیکن، نمی تواند روی کار ما تأثیر بگذارد.

وی در خصوص کار با رسول خطیبی اظهار کرد: من ۳ سال است که با رسول خطیبی کار می کنم. ایشان مربی جوان و خوبی است و به بازیکنان خود انگیزه می دهد و با بها دادن به بازیکنان جوان، نتیجه ی لازم را نیز می گیرد.

علیزاده در پایان افزود: هدف ما حضور در جمع هشت تیم بالایی جدول است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.