کد خبر : 4462
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 15:55

کمالوند: شاهد یک فوتبال پاک از دو تیم خواهیم بود/برای برد به زمین می رویم

کمالوند: شاهد یک فوتبال پاک از دو تیم خواهیم بود/برای برد به زمین می رویم

دربی شهر تبریز با همه دربی ها فرق دارد و ما خارج از میدان با همه تراکتوری ها رفیق هستیم. این بازی برخلاف دربی های دیگر هیچ تنشی ندارد و بازیکنان و مربیان هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند و شاهد یک فوتبال پاک از دو تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد:دو تیم در جدول رده بندی فاصله کمی بایکدیگر دارند و ما به دنبال ارائه یک بازی خوب و زیبا هستیم و تلاش می کنیم که بتوانیم با غلبه بر تراکتور سه امتیاز بازی را کسب کنیم. دو تیم از هم دیگر شناخت خوبی دارند و به نظرم بازی فردا همانند دربی های قبل زیبا و پرگل از آب در بیاید.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد تعطیلات لیگ برتر تاکید کرد:نیم فصلی که ما به آن می رویم شرایط متفاوتی دارد، نیم فصل باید پس از اینکه نیمی از بازی های فصل برگزار شد، باشد اما با توجه به شرایطی که تیم های ملی دارند مجبوریم که این شرایط را بگذرانیم و این مساله همانند این است که پس از اینکه بازی دقیقه شصت خود را گذراند نیمه اول را به پایان برسانیم.

کمالوند در انتها در خصوص کمک های باشگاه گسترش به تراکتورسازی خاطرنشان کرد:برخی دوستان پس از اینکه یکسری اتفاقات بین این دو باشگاه رخ داد، اعلام کردند که گسترشی ها سه امتیاز بازی را نیز تقدیم تراکتورسازی کنند اما اگر چنین چیزی بود فصل گذشته باید رخ می داد که تراکتور برای قهرمانی به سه امتیاز بازی مقابل ما نیاز داشت اما من هیچ وقت شرف، اعتبار و حیثیت خود را زیر سوال نمی برم.

ما هر کاری انجام دهیم یک سری حرف و حدیث پشت سرمان ایجاد می شود ولی هیچ توجهی به آنها نداریم و در میدان کار خودمان را انجام می دهیم

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.