کد خبر : 4534
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 10:56

بررسی بازیکنان مد نظر خارجی تراکتورسازان

بررسی بازیکنان مد نظر خارجی تراکتورسازان

 تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید یک بازیکن خارجی است که سه گزینه پیش روی دارد.
 تیم تراکتورسازی که این فصل خود را محیای قهرمانی در لیگ برتر و حضور پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا می‌کرد در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر نتایج چندان مناسبی کسب نکرد.

ادینهو نخستین گزینه تراکتورسازان برای خط حمله

حال در نیم فصل سرخ پوشان می‌خواهند تغییرات مناسبی در ترکیبشان داشته باشند و به دنبال جذب مهاجمی گلزن هستند تا مشکلات گلزنی تیمشان را از بین ببرند و دراین‌بین نخستین گزینه تراکتورسازان لوسیانو ادینهو برزیلی بود.

وی که فصل گذشته نیز در این تیم توپ می‌زد و بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شد در ابتدای فصل از این تیم تبریزی جدا شد و برای ادامه فوتبالش راهی قطر شد ولی در این کشور آن‌طور که بایدوشاید موفق نبود و در لیست خروجی تیم قطری جای گرفت.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قبل از آغاز تعطیلات نیم فصل مذاکرات خود را با این بازیکن برزیلی آغاز کردند اما قرارداد وی با قطری‌ها مانع به نتیجه رسیدن این مذاکرات شد.

اما پس‌ازاینکه نام ادینهو در لیست خروجی قطری‌ها قرار گرفت و آن‌ها بازیکن جایگزینی به‌جای وی جذب کردند بار دیگر تبریزی‌ها مذاکرات را با این بازیکن از سر گرفتند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره این بازیکن به خبرنگار تسنیم در تبریز می‌گوید: ما برای جذب ادینهو چندین بار با وی تماس گرفتیم و می‌توانم بگویم با هیچ بازیکنی تا این اندازه تماس نگرفته بودیم ولی به خاطر خواست کادر فنی و هواداران پیگیر جذب او بودیم.

وی می‌افزاید: حال ما منتظریم تا ادینهو نظر نهایی‌اش را به ما بگوید تا ما تکلیفمان را درباره حضور یا عدم حضور وی در تراکتورسازی بدانیم.

هم‌بازی زلاتان ابراهیموویچ دومین گزینه سرخ پوشان

تراکتورسازان درحالی‌که منتظر بازگشت ادینهو هستند در تلاش بودند تا گزینه‌های دیگر را هم بررسی کنند و در همین راستا ماتیاس رانگه بازیکن سوئدی که سابقه بازی در تیم‌های گوتبورگ سوئد، مالمو سوئد، دالیان چین، گو اهد ایگلز هلند، اودینزه ایتالیا و واتفورد انگلیس را در کارنامه دارد مدنظر تراکتورسازان قرارگرفته است.

این بازیکن ۳۱ ساله در سری آ ایتالیا مقابل تیم آث میلان هم‌بازی کرده و در طول ۲۴ بازی خود یک گل به ثمر رسانده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز سابقه ۱۲ بازی و دو گل را در کارنامه دارد.

وی بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ میلادی پنج بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده و هم‌بازی زلاتان ابراهیموویچ بوده که در طول این دیدارها یک‌بار برای تیم ملی سوئد گلزنی کرده است.

البته مدیران باشگاه تراکتورسازی تا این لحظه درباره جذب این بازیکن واکنشی نشان ندادند و باید دید طی روزهای پیش روی وضعیت این بازیکن به کجا می‌رسد.

بازیکن نفت در سبد خرید تراکتورسازان

آلویس نانگ دیگر بازیکنی است که مدنظر تراکتورسازان بوده و برای جذب وی مذاکراتی با نفت تهران داشته‌اند.

البته به‌جز تراکتورسازی، فولاد خوزستان هم خواهان جذب این بازیکن شده است و هنوز نفتی‌ها تصمیم خود را درباره این بازیکن اعلام نکردند و طی یکی دو روز آینده تصمیم نهایی خود را مبنی بر فروش این بازیکن اعلام می‌کنند.

این بازیکن کامرونی سابقه بازی برای باشگاه فوتبال لوانته اسپانیا را در کارنامه دارد و فصل گذشته در طول ۱۴ بازی ۹ گل برای فولاد خوزستان به ثمر رساند و در فصل جدید به نفت تهران پیوست.

امکان جذب یک بازیکن از میان ۳ گزینه

امیر قلعه‌نویی که به دنبال بستن تیم خود برای نیم فصل دوم است فقط می‌تواند یکی از این ۳ بازیکن را در نیم فصل دوم به تیمش اضافه کند چراکه این تیم در حال حاضر از وجود ۳ بازیکن خارجی بهره‌منداست.

حتی در صورت جدایی آیان رامسی بازهم تراکتورسازان نمی‌توانند بیش از یک بازیکن خارجی از بین این ۳ گزینه جذب کنند چون وی سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و سرخ پوشان علاوه بر این بازیکن از وجود آگوستو سزار و کارلوس هم بهره می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.