کد خبر : 4537
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 16:04

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری تبریز:همیشه سعی کردم برای بسکتبال استان مفید باشم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری تبریز:همیشه سعی کردم برای بسکتبال استان مفید باشم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری تبریز گفت: تیم ما موفق شده است به جمع چهار تیم مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال بانوان صعود کند که امیدواریم در بازی‌های بعد نیز بتوانیم عملکرد مناسب و خوبی را نمایش دهیم و برای بسکتبال استان افتخارآفرینی کنیم.

 

گروه ورزشی آناج: تیم بسکتبال بانوان شهرداری تبریز امسال در سوپر لیگ بسکتبال بانوان شرکت کرده است و با نتایج خوب و درخشانی که تاکنون کسب کرده است این تیم موفق شده است به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

هدایت این تیم را “مهسا بابایی” سرمربی موفق بسکتبال استان بر عهده دارد. تیم در اختیار این مربی در هشت بازی گذشته تنها یک شکست تجربه کرده که این رکورد بسیار خوبی برای تیم شهرداری و سرمربی این تیم است.
مهسا بابایی در گفت‌وگویی به سوالات ما پاسخ داده است که شما مخاطبان عزیز را به دعوت به خواندن این مصاحبه می‌کنیم:

* خانم بابایی یک مقدار از بیوگرافی خودتان بگویید؟
من متولد ۱۳۶۴ از تبریز هستم و با توجه به علاقه زیادی که از کودکی به این رشته ورزشی داشتم از ۱۲ سالگی وارد بسکتبال شدم و در رده‌های مختلف سنی ازجمله نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان سابقه بازی دارم.

* چند سال است مربیگری را شروع کرده‌اید؟
حدود هشت سال است که به عرصه مربیگری وارد شده‌ام ولی در سال‌های قبل هم‌بازی می‌کردم و هم مربیگری که در دو سال اخیر با توجه به حساسیت وضعیت تیم تصمیم گرفتم تمرکز خود را فقط برای هدایت تیم بگذارم و فقط تیم را هدایت کنم

* در مورد آخرین وضعیت تیم بسکتبال بانوان شهرداری در سوپر لیگ توضیح بفرمایید:

سال گذشته تیم ما با حمایت‌های باشگاه شهرداری تبریز در لیگ دسته یک حضور پیدا کرده بود که با تلاش و کمک همه بازیکنان موفق شدیم با کسب نتایج خوب به سوپر لیگ صعود کنیم و برای اولین بار تبریز را در سوپر لیگ بانوان دارای نماینده کنیم. امسال هم با حمایت‌های شهرداری تبریز در سوپر لیگ شرکت کرده‌ایم و با نتایج خوبی که کسب کردیم، موفق شدیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم که امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم خوب ظاهر شویم.
 
* در مورد کادرفنی تیم توضیح می‌دهید:
تیم ما کادر فنی بسیار خوبی دارد من به‌عنوان سرمربی، خانم افسانه ذاتی به‌عنوان مربی، سرپرست گروه خانم آیدا تراب نژاد و مدیر فنی گروه خانم دانغیان هستند و خانم درخشان هم به‌عنوان مدیر اجرایی در اختیار تیم ما هستند که یکی از دلایل موفقیت ما کادر فنی خوب ما است.

* باشگاه شهرداری حمایت خوبی از تیم شما می‌کند؟
باشگاه شهرداری در دو سال اخیر حمایت‌های بسیار خوبی را از تیم داشته است و جا دارد از دکتر سهرابی و خانم درخشان بابت تمام زحماتی که برای تیم کشیده‌اند، تشکر کنم و امیدوارم دیگر سازمان‌ها هم به تیم ما بیشتر توجه کنند و بیشتر حمایت کنند.

* از عملکرد بازیکنان خودتان رضایت دارید؟
بازیکنان تیم ما همه تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنند و من از همه آن‌ها رضایت دارم.

* همه بازیکنان تیم بومی هستند؟
بله همه افراد تیم ما بومی هستند و همه بازیکنان جزو افرادی هستند که چند سال اخیر زیر نظر خودم تمرین کرده‌اند و به همین دلیل هماهنگی بسیار خوبی در تیم ما وجود دارد.

* به قهرمانی امیدوار هستید؟
همه چهار تیم از خوب‌های لیگ هستند و حتی این تیم‌ها از بازیکنان خارجی هم استفاده می‌کنند که این به مقدار برای تیم ما کار را سخت می‌کند ولی با پتانسیلی که تیم ما دارد، امیدوار هستیم روی سکو برویم و برای بسکتبال استان افتخارآفرینی کنیم.

* هیات بسکتبال در طول این سال‌ها از شما حمایت کرده؟
هیات بسکتبال و آقای پاداش همیشه لطف خاصی به بسکتبال بانوان داشته‌اند از همین‌جا از تمامی زحماتی که هیات و ایشان برای تیم و بسکتبال بانوان در سال‌های اخیر داشته‌اند، نهایت تشکر را دارم.

 تنها مشکل هیات از لحاظ مالی است که هیات در سال‌های اخیر همیشه با این مشکل همراه بوده است که امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به ورزش بسکتبال در استان داشته باشند.
 

* شما به‌ عنوان اولین نفر می‌توانید در کلاس بین‌المللی بسکتبال شرکت کنید در این توضیح بفرمایید؟
کلاس فقط برای مربیان سوپر لیگ و کسانی که مربیگری درجه‌ یک دارند، به مدت دو هفته در تهران برگزار خواهد شد که مدرس از FIBA خواهد بود. بسیار خوشحالم که نماینده بانوان استان در این کلاس خواهم بود.

* شما از وقتی مربیگری را شروع کرده‌اید، عملکرد بسیار خوبی داشته‌اید دلیل این موفقیت‌ها چیست؟
با تلاش و پشتکاری که داشتم همیشه سعی کردم برای بسکتبال استان مفید باشم و بسیار خوشحالم که توانسته‌ام برای پیشرفت بسکتبال استان کمک کنم اگر من موفق بوده‌ام این نشان از یکدلی و هماهنگی بین من و بازیکنان و همه مربیان بوده است و از همه این عزیزان نیز نهایت تشکر و قدردانی رادارم.

* صحبت پایانی؟
من از همه دوستان و عزیزان که در این مدت کنار تیم ما بوده‌اند تشکر قدردانی می‌کنم از دکتر سهرابی، آقای پاداش و خانم درخشان به خاطر همه زحماتی که برای تیم می‌کشند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با رفتن به سکو جواب این محبت عزیزان را بدهیم.

=========================================================
گفت‌وگو از: وحید پور رضوی

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.