کد خبر : 458
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1392 - 7:40

عملیات دبیری برای تصرف صدر جدول

عملیات دبیری برای تصرف صدر جدول

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور
عملیات دبیری برای تصرف صدر جدول
تیم فوتسال دبیری تبریز برای بازپس‌گیری صدر جدول به مصاف تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر می‌رود.

 در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، هر سه تیم تبریز در خانه خود به مصاف حریفانشان می‌روند.

جدال هم امتیازهای شهرداری با فرش آرا
روز پنجشنبه تیم شهرداری تبریز میزبان تیم فرش‌آرای مشهد است. شهرداری تبریز لیگ برتر را با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل تاسیسات دریایی آغاز کرد. این تیم در بازی هفته دوم در مصاف با هلال احمر تن به شکست ۵ بر ۴ داده و در هفته سوم نیز مقابل دبیری تبریز به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت. شاگردان اسماعیل تقی‌پور با ۴ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند.

فرش آرا نیز همانند شهرداری لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرده و در هفته نخست با یک گل از سد تیم راه‌ ساری گذشتند. فرش‌آرا در بازی دوم خود اسیر تیم دبیری تبریز شده و نتیجه بازی را ۶ بر ۳ واگذار کردند. تیم مشهدی در هفته سوم و در خانه خود مقابل منصوری قرچک به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا با ۴ امتیاز  و تفاضل منفی دو تیم دهم جدول باشند.

هلال احمر به مصاف صدرنشین می‌رود
عملیات دبیری برای تصرف صدر جدول
تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی روز جمعه میزبان تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان است. نتیجه این بازی  هم برای هلال احمر و هم برای دبیری تبریز مهم می باشد.

هلال احمر  که در هفته اول مغلوب دبیری تبریز شده بود و در دو هفته بعدی تیم‌های شهرداری تبریز و عملیات غیر صنعتی ماهشهر را مغلوب کرده تا با ۶ امتیاز در مکان پنجم جای داشته باشد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نایب قهرمان باشگاه‌های آسیا در هفته اول مقابل همشهری خود زمزم اصفهان به پیروزی آسان۷ بر ۰ دست یافت. گیتی‌پسند در هفته دوم با حفاری مساوی کرده و در هفته سوم نیز به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ تیم تاسیسات‌دریایی را مغلوب کرد تا با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گیرد.

توقف گیتی‌پسند در تبریز مقابل هلال احمر هم می تواند صدرنشینی تیم دبیری را به همراه داشته و هم زمینه موفقیت شاگردان شمسایی مقابل تیم اصفهانی را در هفته پنجم را فراهم کند.

جدال قوی‌ترین و ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ برتر

تیم فوتسال دبیری تبریز که در هفته دوم به صدر جدول لیگ برتر رسیده بود با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شهرداری تبریز  با تفاضل یک گل کمتر صدر جدول را به گیتی‌پسند داده و  در رده دوم جدول قرار گرفت. میزبان برای پیروزی مقابل تیم ماهشهری به میدان می‌روند و امیدوارند که در پایان هفته چهارم  به رده اول جدول بازگردند.

عملیات غیرصنعتی ماهشهر که در کمترین زمان ممکن و بعد از انصراف گاز خوزستان در لیگ برتر حضور یافته در دو بازی اول خود حرفی برای گفتن نداشته و متحمل دو شکست سنگین شده است.

اما شمسایی نسبت به تیم ناشناخته خوزستانی به شاگردان خود هشدار داده و ابراز داشت:  عملیات غیرصنعتی  ماهشهری تیمی جوان و با انگیزه بوده و دستکم گرفتن این تیم تاوان سنگینی را به همراه خواهد داشت.

بازی دبیری تبریز با تیم ماهشهری نبرد قویترین و ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ برتر می‌باشد. دبیری با ۱۴ گل زده بهترین و عملیات غیر‌صنعتی ماهشهر بدون گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.