کد خبر : 4676
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 7:19

اطلاعیه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری

اطلاعیه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری

 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان مجلس خبرگان که صلاحیت آنان، مورد تأیید قرار نگرفته، از ۸ تا ۱۰ بهمن می توانند شکایت خود را تحویل دهند.

به گزارش آی نیوز از روابط عمومی شورای نگهبان؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع آن عده از داوطلبان محترم نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان، مورد تأیید قرار نگرفته است، می رساند؛ بر اساس تبصره (۲) ماده (۱۶) قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، می توانند حداکثر ظرف مدت سه روز از تاریخ ۸/۱۱/۹۴ تا ۱۰/۱۱/۹۴ در وقت اداری به آدرس تهران، بزرگراه بسیج، خیابان هجرت، ورزشگاه تختی، مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند.
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری»

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز سه شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۲۸

چرا آذرشرق ؟ چرا کاغذی؟
شاید بپرسید پس چه دلیلی وجود دارد که با وجود زمینه ها و امکانات مناسب برای رسانه های غیر کاغذی باز هم نشریه ی تازه ای به نام “آذرشرق” در دنیای رسانه های کاغذی متولد می شود.
طبیعتا هر رسانه ای به دنبال جذب، حفظ و افزایش تعداد مخاطبان خود است و در عصری که ریزش سهمگین مخاطبان رسانه های کاغذی علامت سوال بزرگی در دنیای این نوع روزنامه نگاری ایجاد کرده است کار جذب، حفظ و افزایش تعداد مخاطبان یک نشریه کاغذی مهمتر و صد البته سخت تر نیز می باشد.
انعکاس اخبار موثق برای حفظ مخاطب یکی از مهمترین دستورکارهای رسانه های چاپی است که این از مزیت های روزنامه نگاری کاغذی بر روزنامه نگاری اینترنتی است.
رسانه های کاغذی با غور در کنه رویدادها و تهیه گزارشات عمیق و مصاحبه ، تحلیل و تفسیر خواندنی تر خواهند بود و تاثیرگذاری عمقی بیشتری نیز بر مخاطبان و افکار عمومی و جامعه خواهند داشت.
عمر روزنامه نگاری کاغذی پایان نخواهد یافت زیرا این شکل ارتباطی یکی از تکوین یافته ترین شیوه های روزنامه نگاری می باشد و قطعا دنیای ارتباطات اینترنتی و دیجیتالی تنها مکمل و همجوار کهکشان روزنامه های کاغذی خواهند بود.