کد خبر : 4696
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 9:04

راه آهن ۰-۰ تراکتورسازی:تراکتور نیم فصل را با تساوی آغاز کرد

راه آهن ۰-۰ تراکتورسازی:تراکتور نیم فصل را با تساوی آغاز کرد

 

تیم های راه آهن و تراکتورسازی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

 

نیمه اول:

نیمه اول این دیدار با یک بازی سریع و پر جنب و جوش از سوی بازیکنان دو تیم آغاز شد اما در ادامه شاهد یک افت فاحش در جریان بازی بودیم. به طور کلی در نیمه اول شاهد موقعیت گل چندانی از سوی دو تیم نبودیم. راه آهنی ها در چند مقطع حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در توپ های نهایی ناموفق بودند و تراکتوری ها نیز برنامه خاصی برای باز کردن دروازه تیم حریف نداشتند تا به این ترتیب نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

نیمه دوم از لحاظ موقعیت گل در شرایط بهتری نسبت به نیمه اول قرار داشت. راه آهنی ها در دقیقه ۴۹ توسط محمدی می توانستند دروازه تراکتور را باز کنند اما ضربه چیپ وی به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت. دو دقیقه پس از این موقعیت راه آهن، مهدی کیانی با یک شوت از راه دور می توانست دروازه حریف را باز کند که شوت وی را فروزان در دو مرحله مهار کرد. در دقیقه ۵۳ سزار بار دیگر از پشت محوطه جریمه دروازه راه آهن را نشانه گرفت توپ وی با فاصله اندک راهی اوت شد. در دقیقه ۷۰ بازی راه آهن صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه را مهدی زاده روانه دروازه تراکتور کرد اما شوت وی را اخباری به زیبایی مهار کرد. پانزده دقیقه پایانی بازی جذابیت بیشتری داشت، سینا عشوری در دقیقه ۸۱ می توانست با یک شوت سر ضرب از پشت محوطه جریمه دروازه فروزان را باز کند اما شوت وی با اختلافی اندک راهی اوت شد. شوت کلانتری در دقیقه ۸۸ را فروزان در شرایطی سخت در اختیار گرفت و در دقایق پایانی نیز چند جمله تراکتور حاصلی در پی نداشت تا بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.